return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe
o..... of wat onstage orgies.

present!

:clown:
Duke2003
klinkt te vaag gewoon... als je nu al n kaartje koopt ben je niet slim bezig... maar goed het is wel leuk dat ze weer met iets nieuws komen! en t is zeker geen :whip: urban:whip: want dan zouden ze dat er wel groot bij zetten!
op id-t.com staat trouwens dat het een uniek evenement is waarvan er maar eentje gehouden wordt... ze blijven t dus niet eindeloos uitbuiten. klinkt spectaculair maar id&t is natuurlijk erg goed in verkooppraatjes (ik denk: id&t mobile, daar is echt geen reden voor om t te nemen maar volgens hun wel :p)
basvh
quote:
Originally posted by magrec

maarja jean is voor id&t al een grote naam...

hahahaha

maar euh ben wel benieuwd hoe het wordt. Is dit misschien Tiesto in Concert deel 2 of hebben ze dat gecancelled. Als ze dat gecancelled hebben waarom praat Tiesto bijna in elk interview erover dat ie een part 2 wil doen. erg vaag hoor

trouwens udc is trouwens ook zo vaag bezig. Op hun site met links naar hun evenementen staat eerst heel de tijd het kopje Strike One. Opeens is dat kopje weg maar komt er wel pop-up tevoorschijn. als je daarop klikt kom je weer op een vage site met een (nep?)ufo filmpje. En wat nasa gelul. erg vaag allemaal
TranceFool
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd
basvh
quote:
Originally posted by TranceFool
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd

ik weet niet hoeveel nachtvergunningen het gelredome heeft. want daar zit je ook mee te kijken natuurlijk mocht er in de maand mei 2 feesten gehouden worden in gelredome

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland