|
|
| basd |
Dat is denk ik ID&T's vooruitstrevende, progressieve en altijd vernieuwende manier om de zaal leeg te krijgen 's ochtends.
Kunnen de schoonmakers mooi op tijd aan het werk. |
|
|
| FunkySimon |
pfff wat een klote line up zeg
ik denk ze komen met een vernieuwend nog nooit eerder vertoond feest, zoals ze dat zelf al aangaven...en dan komen ze met deze gasten aan zetten.
Niet dat het geen goeie dj's zijn maar zoals al werd gezegd die namen zijn op andere feesten ook al vaak zat langs geweest.
en WTF doet Dj Chuckie daartussen, gaan ze apres skieen ofzo??
Ik ga er zeker niet heen, te duur, gare line up voor die prijs, en waarschijnlijk een hoop omhooggevallen publiek.. |
|
|
| SnuggLe |
Maybe ligt het aan mij, maar dit is WEL vooruitstrevend.
Op welke feest zie je nl Chuckie staan tussen namen als de Hey en Picotto? Ik vindt dit voor ID&T begrippen zeker wel vooruitstrevend. Maar neit de moeite waard om heen te gaan.
Ben ook benieuwd wat er op afkomt:
- Te weinig breezah namen, dus niet echt aansprekend voor TMF publiek
- Niet aanspreken voor 'die hards', want zulke bijzondere namen zijn dit niet, en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? :)) beter in een clubcircuit.
Maar meneer Bram, raakt het dan niet uitverkocht?
Jawel, tuurlijk wel....maar dan met fout publiek :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? :)) beter in een clubcircuit.
|
Gedijt :)
Enne, grotere technofeesten raken ook gewoon uitverkocht hoor, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Het is alleen vooral de hardere techno die erg veel publiek trekt, zeker bij Q-Dance :).
In dit geval valt het nog wel mee met de hardheid, dus ik ben ook benieuwd hoe hard het zal gaan met de kaarten. |
|
|
| Entropy |
Gelukkig is er een leuk/goedkoper/beter alternatief:
Antwerp is Burning, 1 mei sportpaleis Antwerpen.
Met al zeker Armin van Buuren en Sven Vath!
Yep, die wordt het! :D
kaartjes kosten 30 eurootjes.... ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|