|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basd
schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.
|
Confirmed. (Site doet 't hier wel).
Irri intro trouwens dat je niet kan skippen... hoewel als je 'm skipt mis je de line-up. :whip: |
|
|
| TranceFool |
Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks??
Op zich staan er wel leuke namen tussen, maar ik vind het maar beetje bij mekaar geraapt. Daarbij komt ook nog es dat ID&T volgens mij weer een paar nieuwe contractjes heeft afgesloten met oa dhr Picotto.....kortom ik denk dat je deze namen ook allemaal terug ziet op Mysteryland. Het thema staat me ook niet aan en dat icm het publiek wat op idt feesten afkomt zal ik hier niet bij zijn....zeker niet voor deze prijs! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks??
|
Urban. De nieuwe melkkoe van ID&T. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Mauro Picotto
Michel de Hey
Laidback Luke
Felix da Housecat
Benjamin Bates
Don Diablo
DJ Chuckie
schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.
Toch mooi klote als je al kaarten hebt gekocht :) |
Best leuke lineup moet ik zeggen!! Vindt dit wel verrassend hoor....!!Michel de Hey en Picotto zijn leuk,
Laidback Luke en Felix de Housecat passen wel bij elkaar, als deze voro de eerste 2 heren draaien is het een goede overgang. Bates past daar ook wel bij.
Maar wat doen die laatste 2 bij de lineup????
Ik ga er geen kaarten voor halen, ik zit bij Tomorrow..!! |
|
|
| Blik |
Wel een verrassende line-up, maar voor mij toch echt niet boeiend genoeg om daar 45 euro entree voor te betalen.
En wat doet DJ Chuckie daar in hemelsnaam tussen? Hebben ze 2 zalen en doet Chuckie een 9 uur durende solo? Of willen ze hem tussen de rest van de DJ's plaatsen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|