return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome

Asperge
quote:
Originally posted by basvh
heeft de gelredome wel genoeg nacht verguningen. Qlimax is immers ook al geweest, pleeusuredome komt eraan. Dat zouden dan 3 nacht vergunningen worden, en volgens mij hebben ze maar 2. Maar goed ik kan het mis hebben.

ach doet ie de jaarbeurs ofzo:)
basvh
quote:
Originally posted by Asperge
ach doet ie de jaarbeurs ofzo:)

ook geloof ik maar 2 nachtvergunning. TE en in October het feestje voor de thunderstumpers: thunderdome
SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
ING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die naar beneden was gekomen.....!!
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
ING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die naar beneden was gekomen.....!!

waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost :p :p

geintje ofcourse. je zal maar zīn truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!
snitz
quote:
Originally posted by basvh
waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost :p :p

geintje ofcourse. je zal maar zīn truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!

maar goed da jij niet in de buurt was want jij zou dan degene moeten zijn die iedereen moest redden aangezien jij een van de langste zou zijn en jij het eerste in aanraking zou komen.:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland