|
|
| ScuL |
hittade en annons på ett holländskt forum.
kanske interessant:
G&M Project - Feeling the Sunrise
Madeline - Beautiful Child
Airhead - Neo Synthesis (Whitelabel)
db Boulevard - Point of View
Minimalistix - Close Cover
Aquanuts - Deep Sea
Moon Project - Moments are Forever
Lange ft. Skye - Drifting Away
Blank & Jones - Desire part 3 of 3
Sureno - Guideline
AvB pres. Rising Star - Clear Blue Moon/Star Theme
Ascension - For a Lifetime
Sonic Inc. - The Taste of Summer
dj Marc Aurel - Running
Svenson & Gielen - We Know What You Did...
Beam & Yanou - The Free Fall
Riva ft. Dannii Minogue - Who Do You Love Now? (Stringer)
Dee Mark - Time@Space/Super Nova
inkl 2 Black Hole mattar.
89 euro (exkl. kostnader att skicka till Sverige)
de är ganska ny, aldrig använd. killen som har de ville lira nån gång men det har aldrig lyckats :p (han har aldrig köpt skivspelare) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan jag ska ju ner till dina trakter snart så jag kanske vill köpa en och annan :D |
|
|
| RebeL9 |
hey scul. kan du hjälpa mig att hitta Mark Norman - Return 2 Eden på 12" där nere i holland. Kanske finns den hos någon second handaffär?
Vore mycket tacksam! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Jag köper gärna begagnade skivor av någon som säljer de till studentpris. ;) Vill bara ha ett litet gäng 12;or som jag kan lära mig mixa med. Är främst intresserad av hardtrance, techtrance och techno samt funky, vocal och latin house. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Jag köper gärna begagnade skivor av någon som säljer de till studentpris. ;) Vill bara ha ett litet gäng 12;or som jag kan lära mig mixa med. Är främst intresserad av hardtrance, techtrance och techno samt funky, vocal och latin house. |
om du är interesserade i ovanstående kan jag fixa kontakt mellan er
typ 900 spänn är inte så dyrt för den här lista tycker jag.
| quote: | Originally posted by RebeL9
hey scul. kan du hjälpa mig att hitta Mark Norman - Return 2 Eden på 12" där nere i holland. Kanske finns den hos någon second handaffär?
Vore mycket tacksam! |
jag har redan kollat på internet (också andrahandsbutiker, men har hittat inget än) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|