return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Mr Lehto - Minimix January 2004

Glorie
givetvis har jag laddat ner :) andra låten e ingeee bra :) annars e resterande låtar sehr gut. va kan ja säga? :) du vet ju hur man mixar om man säger som så :) hoppas det går asbra för dig, du vet när :D (kanske e hemligt) hehe.

coolt å höra hur den byggs hårdare och hårdare också :) sista låten e helt :crazy:

mennn... när ska du göra mix med de skivor du köpte i Holland? (som du lova) :p jag hade ju trott att du skulle dedikera den mixen till mig ;) seriöst.. ja vill höra vilka låtar du köpte :)
Connector
quote:
Originally posted by Glorie
mennn... när ska du göra mix med de skivor du köpte i Holland? (som du lova) :p jag hade ju trott att du skulle dedikera den mixen till mig ;) seriöst.. ja vill höra vilka låtar du köpte :)

hmm... mixar ihop något i morgon efter jobbet :) jag lovar ;)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
givetvis har jag laddat ner :) andra låten e ingeee bra :) annars e resterande låtar sehr gut. va kan ja säga? :) du vet ju hur man mixar om man säger som så :) hoppas det går asbra för dig, du vet när :D (kanske e hemligt) hehe.

coolt å höra hur den byggs hårdare och hårdare också :) sista låten e helt :crazy:

Smiliesarna har börjat föröka sig!!! :nervous: :tongue3

Tankade hem din mix nu...bläddrade igenom låtarna...den typ av hardtrance/hardstyle jag gillar, bortsett från sista låten...Det är inte alls min melodi. Ska lyssna igenom den ordentligt i morgon och kommentera, men nu ska jag laga lite nattkäk och sen ska jag sätta mig och glo på NHL på analteve... :)
DJ_Laszlo
Sådär...nu har jag kollat färdigt på NHL-en och lyssnat på din mix.

Nice going.

Första övergången helt okej, inget att klaga på.

Andra övergången så är det lite klapp-klapp, men inget att hänga läpp över - jag har hört Tiësto göra värre övergångar - däremot skulle jag kanske valt att mixa DJ Wag in låten något tidigare, och också mixat ut Voo Doo likaså.

Tredje övergången är också lite klapp-klapp, nothing major dock. Det jag reagerade över var att du dödade Wag-låten lite för mycket och för snabbt i övergången, fast det är nog inget jag skulle lägga märke till om jag inte satt och letade efter fel ;)

Bra låtval också förresten, fram till sista övergången - inte min melodi alls, men smaken är ju som arslet ;)

Sista övergången är lite sisådär, mest med tanke på att det är två helt olika låtar du mixar ihop - det känns som du bara fadar ut Mr. Burns och The Geezer rätt upp och ner, men sen är det svårt också att göra en snygg övergång mellan två låtar som är ifrån olika världar, så att säga.

Men över lag så var det en bra mix, bra levels framförallt.

Keep it up
Connector
wow laszlo, nice sågning ;)

angående wag > mr burns & the geezer: Vet inte riktigt än hur jag mixar techno & trance blandat i ett set. Techno är ju bara dunk dunk så att säga :) Svårt att få det snyggt. Får öva lite till :)

och min ursäkt för sista inmixningen är att jag fick blackout. Glömde när låten skulle börja. Men när jag dödade mr geezer som kom det bara lite snares. Pinsamt ;)

tack för att du lyssnade :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden