|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
jo jag tycker oxo den är ganska bra :)
jag följer bara en doku intill vartenda avsnitt och det är "elitsoldater" men jag kollar oxo på the simple life & robinson om det är på när jag käkar eller nått sånt.
hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :) |
egentligen tycker jag inte det e konstigt alls.... om man inte rör sig i sånna kretsar som handlar där o knappast behöver handla där själv så behöver man la inte veta vad det e för affär eller?
visserligen så e det ju ganska stort o dem flesta vet la kanske vad det är... t.om. vi som inte har det... men ändå |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
egentligen tycker jag inte det e konstigt alls.... om man inte rör sig i sånna kretsar som handlar där o knappast behöver handla där själv så behöver man la inte veta vad det e för affär eller?
visserligen så e det ju ganska stort o dem flesta vet la kanske vad det är... t.om. vi som inte har det... men ändå |
jo det är visst konstigt.. vi i sverige vet ju liksom vad det är men inte hon.. dessutom så hör man ju om det på TV och sånt, hon måste ju ha någon kompis som vet vad det är liksom. man bör ju ha hört talats om det förr eller senare även om man inte handlar där.. jag handlar till exempel inte där :rolleyes:
hon är ju så fett avskärmad från resten utav världen och det är ju ganska så intressant att se. men den andra tjejen vad hon nu hette.. kommer inte ihåg men den andra tjejen visste ju vad wallmart var. |
|
|
| St_Andrew |
walmart, världens största företag med en omsättning högre än sveriges BNP, USA's största arbetsgivare, finns på ganska många ställen i usa... hon borde veta... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
jo det är visst konstigt.. vi i sverige vet ju liksom vad det är men inte hon.. dessutom så hör man ju om det på TV och sånt, hon måste ju ha någon kompis som vet vad det är liksom. man bör ju ha hört talats om det förr eller senare även om man inte handlar där.. jag handlar till exempel inte där :rolleyes:
hon är ju så fett avskärmad från resten utav världen och det är ju ganska så intressant att se. men den andra tjejen vad hon nu hette.. kommer inte ihåg men den andra tjejen visste ju vad wallmart var. |
spelar la ingen roll om hon har en kompis som vet vad det e..... tror knappast att hon o hennes kompisar sitter o snackar om wallmart eller några andra billiga ställen
och exakt... hon e avskärmad från resten av världen.. alltså billiga ställen... hon bryr sig inte om dem så varför komma ihåg walmart???
världens största företag eller inte.... spela roll |
|
|
| JayBee |
spelar la ingen roll om hon har en kompis som vet vad det e..... tror knappast att hon o hennes kompisar sitter o snackar om wallmart eller några andra billiga ställen
och exakt... hon e avskärmad från resten av världen.. alltså billiga ställen... hon bryr sig inte om dem så varför komma ihåg walmart???
världens största företag eller inte.... spela roll |
jo och just därför det är så konstigt och shockande att se på tv ju. typ hela idén med det programet. de vet ju att hon är så avskärmad att folk kommer att bli förvånade.
| quote: | | världens största företag med en omsättning högre än sveriges BNP |
st_andrew: wtf.. haha det visste jag inte
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|