return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Reality shows

St_Andrew
tv e ganska booring så jag tog ingen utav dom...
Amnezia
haha farmen skulle knäcka me ett elit avsnitt me Qristina, Sebastian, Janne osv..ujuj fett me knas...

just nu ere ju The simple life me Paris Hilton å Nicole Richie som e hetast....sååå sjukt blåsta...stackars bönder dom terroriserar:p :eyespop: :haha:
SteveTranz4ever
Följer inte nån.. det var kul dom första par åren men nu e de bara skandaler och 0 moral typ...

Slutet på Big Brother brukar dock va kul att följa för då är det mer seriöst...
JayBee
quote:
Originally posted by Amnezia
haha farmen skulle knäcka me ett elit avsnitt me Qristina, Sebastian, Janne osv..ujuj fett me knas...

just nu ere ju The simple life me Paris Hilton å Nicole Richie som e hetast....sååå sjukt blåsta...stackars bönder dom terroriserar:p :eyespop: :haha:

jo jag tycker oxo den är ganska bra :)

jag följer bara en doku intill vartenda avsnitt och det är "elitsoldater" men jag kollar oxo på the simple life & robinson om det är på när jag käkar eller nått sånt.

hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :)
Amnezia
quote:
Originally posted by JayBee

hehe det var roligt att hilton inte visste vad "wallmart" är.. tillochmed jag vet vad det är, det är typ som Koop eller Ica Maxi, willys osv.. hon frågade om man handlade väggar där HAHA! :)

hehe yup...intelligensen e på topp i detta prog:p å blir bara värre i resterande avsnitt..en polare drog hem hela säsongen åt mig..kunde inte vänta tills nästa ons:eyespop: lol....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden