|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by toka
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar från Tranceclubber.com forumet angående detta:
"Då M-bar skulle köra MoS har vi valt att skjuta på God's eventet en liten tid. Vi tjänar inget på att ha två mega event på samma kväll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall så det behöver ni inte oroa er för.
Andreas"
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=46367
//toomas / toka |
Tur de inte förvirrar en, "Act of God" och ett Godskitchen event samma dag och sen flyttar de "God´s eventet", vilket kommer de skjuta på? Snälla, säg att det är Rank1 så att jag kan vara i STHLM då! |
|
|
| St_Andrew |
| hmm confusing... |
|
|
| lonne |
Trevligt ! Blir nog svårt att öveträffa förra årets fest, som är en av de bästa jag varit på.:)
Det gör ju inte saken lättare heller, när trancevärldens bästa dj`s var på plats heller.:) |
|
|
| Glorie |
uj uj, jag hänger inte med :) blire tre stora fester i sthlm på kort tid? fasen vad jobbigt de ska bli och välja dåda.. eftersom jag nog bara tar mig upp till en =/ linan får avgöra :) typ.
men ja hoppas också för aendys skull att ace-event som tydligen bokat Rank1? skjuts upp :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Ta hit Marco V igen!! Missade honom förra året och när The Lab ställdes in var jag nära till tårar:whip: :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|