return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Toch release Tiesto Mix van Adagio voor Strings?
View this Thread in Original format
Raymond
Aangezien er nog wordt gespeculeert over het feit of hij daadwerkelijk gereleased zal worden, kunnen we het toch al met enige zekerheid concluderen.
Cor Fijneman had hem in z'n bezit tot voorgeweek :D en ik belande via via op de site van DJ astrid en kijk eens wat er in haar top 10 staat onder nr. 5.

De promo's zijn de deur uit!!!
Chicane
LOL ook die intro pagina van der:
quote:

Big X,

DJ Astrid

>d(^_^)b<
basvh
De tiesto remix van barbers is natuurlijk een hele goede. Al is die van Ferry misschien nog wel beter, maar dat is een kwestie van smaak.

Toch vind ik die tiesto remix een typisch tijs nummertje en zou ik um als ik een trance dj was geweest niet zo snel draaien.

Toch zou ik hem misschien wel komen gewoon voor de heb.
ahp2002
ik vind ferry corsten remix oneindig veel beter. Het klassieke gedeelte komt er veel beter uit. maar leuk voor de mensen die hem willen hebben!
WTB
Ik kan op dit moment niet op www.only-djs.com komen maar daar is deze plaat al een tijdje in de pre-sale. De release-datum zou volgens mij ergens in maart of april zijn. Zodra ik weer op die site kan komen zal ik deze post wel even aanpassen.

WTB.
raoel
OD is de roddelpers onder de online platenzaken.
Wat een kut site is dat, overal zetten ze van die krachtermen bij.
Geef mij maar een beoordeling net als op DG of een heel simpel "tip" zoals bij recess.

Overigens staat er het volgende over de release bij OD op de site:
Will arrive at : 01/03/2004

Ik heb um nog niet echt vergeleken met de remix van corsten.
Sowieso nog niet zo vaak gehoord, al heb ik de set van TiC wel vaak geluisterd.
tango
Sorry om jullie teleur te stellen maar die track staat zeker al een maand of 4 in haar top 10. En sinds die tijd is er nog niks gesignaleerd, dus ik denk dat ze van ome tijs een leuk cdr'tje heeft gekregen voor de fun.

grtz,
TNG
Origin X
quote:
Originally posted by tango
dus ik denk dat ze van ome tijs een leuk cdr'tje heeft gekregen voor de fun.

Eg nie, ze heeft hem stiekum meegesjoemeld van ome Fijneman:happy2:
DjRV
sterker nog,ze heeft hem helemaal niet :eyes:
Origin X
quote:
Originally posted by DjRV
sterker nog,ze heeft hem helemaal niet :eyes:

Jawel joh, ze draait de radiorip met fade out;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement