|
|
| Blik |
hoe kun je een lied verneuken zeg........wat een kankerlied is dat geworden, het lijkt wel een stom dance-lied geworden of zoiets, de clip is nog best redelijk, zit ook een best lekker wijf in :) maar het nummer is gewoon keihard verkracht......... :whip: :whip: :whip:
hebben jullie hem al gezien?? zo ja, wat vond je van de verkrachte versie?? |
|
|
| TranceFool |
| Jep Blik, totally right. Ik zag em gisteren en ik werd echt zo KWAAD:whip: :whip: :whip: TMF-Award voor het beste verneuken van een plaat (ok tmf heeft het niet gedaan:p ). Ik wou eigenlijk ook een thread maken, maar was het vergeten. Ze proberen geloof ik 3 breaks in 2;30 min. te proppen. Echt zonde:mad: :whip: |
|
|
| Boss |
Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread :D
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort... :(
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min?? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Boss
Hehe, weer 'n verkneukte videoclip thread :D
'k heb cambodia nog nie gezien, maar ik geloof best dat 'ie kut is.... zelfde met flight 643, veel te kort... :(
en ATB - Let U Go, zonde dat ze zo'n relaxte plaat in 3 min proppen... echt jammer... waarom maken ze geen clips van 7 of 9 min?? |
'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.
Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik". :o
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
'k vind de clip van 643 nog best geinig. Gewoon een lekker bigsmilende tiesto die aan het rondspringen is met z'n handjes in de lucht. (zo kennen we hem eigenlijk ook). Weet iemand trouwens waar die clip is opgenomen? lijkt op Kreta in de kriti arena, weet ik alleen niet zeker, zou ook in israel ofzo kunnen zijn.
Maar de verkorte versie zuigt wel inderdaad. Vooral dat begin: "destination magik muzik". :o
grtz,
TNG |
is inderdaad in Israel opgenomen, die clip is wel goed, zo zou een tranceclip moeten zijn naar mijn mening, maar daar verneuken ze het lied weer |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|