|
|
| Dj Lex |
| Ja dies idd wel cool. Members of Mayday hoorde ik op de radio, maar nog geen clip gezien. Flight heb ik ook nog niet gezien. |
|
|
| HiGH_NrG |
Tis wel jammer jah dat zo'n lekker nummertje in 3,5 min moet worden gepropt...het leukste gaat dan weer verloren aan zo'n nummer :confused:
Majah die van System F - EXhale en Tiesto - Flight 643....die clips zijn op zich toch nog nie zo slecht... |
|
|
| moogwai |
| Ik heb gisteren een klein stukkie van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye gezien op TMF... Op het einde loopt een vrouw naakt het water in (naja.. je ziet alleen de achterkant). De video edit is trouwens een korte versie van de Tribal Feeling Mix (diegene die op AvB002 staat) |
|
|
| rellivisit |
| Clip van MoM is ook niet al te geweldig, alleen wat gezichten in vakjes:confused: . Met natuurlijk ook de big smilende Paul van Dyk, maar vindt maar eens een goede clip voor je nummer. Iedereen vindt clips op parties opgenomen altijd goed, maar ja, je kunt niet altijd parties blijven filmen en daar maar meteen je clip van maken. De clip van ATB - Let U Go is ook weer een mooi "ik zoek een vrouw" clipje van Andre zelf. Hij loopt gewoon in elke clip zelf rond te huppen. Die moet wel desperate zijn. :toothless :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| Laatste tijd wordt er wel steeds meer commercieel uitgebracht vind ik. Beetje teveel. Heel jammer |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|