return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Tranceaddicts in Lloret de mar

moogwai
Ben nu 1x in Lloret geweest en 1x in Salou en dit vond ik de grootste voordelen (zal wel vanalles vergeten zijn.. maar goed :) ):

Voordelen Salou

- Meer Vrouwen
- Meer Nederlanders
- Goedkoper
- Een ZAND strand

Voordelen Lloret
- Meer Disco's/Bar's
- Disco'/Bar's dichterbij elkaar
Blik
quote:
Originally posted by moogwai
Voordelen Salou
- Een ZAND strand

ehh, heeft Lloret een kiezelstrand dan.......??? das wel megaklote........dan kies ik toch voor Salou:D
TranceFool
Ja dat strand id wel kut ja, maar dat wendt wel. Je kan er wel pijn van in je poten krijgen. Maaruh Moogwai: je leest leuk al die voor- en nadelen op, maaruh wat is nou je eindconclusie :D ......
moogwai
Conclusie... ja.. toch lastig :conf: Kun je eigenlijk ook niet goed weten als je er maar 1x bent geweest

Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Salou... daar had ik het gewoon beter naar mijn zin. Maar ja.. ben vorig jaar eind augustus in Lloret geweest (waar toen veel kut italianen waren :whip: en dit jaar begin Juli... daar kan het ook aan liggen dat ik voor Salou kies.

Ik heb gehoort dat het nu veel drukker is in Salou... Pacha zit bomvol bijvoorbeeld (ze hadden zelfs speakers op de parkeerplaats gezet, omdat er geen mensen meer in konden)... en toen wij in Pacha waren was het echt niet druk.

En Blik.. Lloret heeft idd een kiezelstrand.. en na 5 meter in zee kun je al niet meer staan
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai

En Blik.. Lloret heeft idd een kiezelstrand.. en na 5 meter in zee kun je al niet meer staan

Nee, hahahaha, dat was bij ons echt lachen :D :D :D :D . Iedereen die voor het eerst die zee inliep ging gekijk op zn smoel :D :D .
Maaruh dat strand was voor mij het enigste minpunt. Het was duur, maar na 2 dagen heb je precies door waar je moet eten en drinken en hoe je zaken aan moet pakken. En Blik zei dat er toen hij in Salou was ook bijna geen wijven waren, dus ik denk dat dat een probleem is van wanneer je gaat.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland