return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tranceaddicts in Lloret de mar

TranceFool
WTF man, ik hebbie een PM gestuurd, want ik snap het niet helemaal. Ben jij nou mensen tegengekomen in Lloret die uit Nieuwerkerk kwamen??? Of kom jij uit Nieuwerkerk??? (naam????) Zou wel heel erg toevallig zijn :p :p :p . EXPLAIN!!!!:D
tango
Lloret klinkt toch wel leuk. Ik dacht altijd dat daar allemaal van die asociale gastjes van 15 rondliepen, maar dat valt dus wel mee of niet?

Na 2X keer salou en 1X mallorca denk ik dat ik volgend jaar lloret maar is ga uitproberen. Hopelijk is dat beter voor ons tranceaddicts als mallorca. (zie http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=14987 )

Maar voor degene die er zijn geweest, het herhalen waard?

grtz,
TNG
Little Theseus
TranceFool: Command Acknowledged.

Tango: het is het herhalen waard als je van herhaling houd.
Dingen gaan snel vervelen. Maar gezien de onvervangbare hoeveelheid nederlanders, mooie meiden, zon, zee en strand is lloret de mar het helemaal!:p :p :p :eyes:
Jesse
Lloret voor herhaling vatbaar?

voor mij zeker niet! Ik ben er 2 keer geweest en de 2e keer was echt te veel. Je kent het daar allemaal al, niets nieuws onder de zon. Ik wilde ook niet nog een keer naar Lloret maar naar Kreta ofzo, maar de rest v/d groep dacht er kennelijk anders over. Maar als je het 1x gezien hebt, is dat ruim voldoende..

(maar dat is slechts mijn mening :D)
TranceFool
Nou, ik ga volgend jaar weer :D:D. Dit jaar was ik maar 1 week gegaan en dat was echt veels te kort. Ik heb nog niet eens alles gezien. Dus volgend jaar voor 90% zeker in Lloret (bestaat een klein kansje dat sommigen naar Salou willen, maar daar is volgens mij veel minder te doe)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland