|
|
| Ding Chavez |
Zijn er meer mensen die deze Music Video ged/l hebben??? Ik heb nml problemen met afspelen, maar ik weet niet welke codec ik dan wel nodig heb... Ik heb mediaplayer 7 en DivX 3.11alpha. Iemand suggesties???
Alvast bedankt,
DC |
|
|
| Boss |
| Ik had ook problemen met het afspelen in mediaplayer 7... dus toen heb ik maar zo'n DivX programma ('the playa') van www.divx.com gehaald, en daarmee lukt 't wel.... |
|
|
| Blik |
| je moet divc4.0 hebben om het af te spelen........ |
|
|
| Partyhardy! |
| en, wat vinden jullie van die video? ik vind hem wel tof. uiteraard lekkere tunes en lekkere meiden maar helaas geen DivX-kwaliteit! daarom snap ik ook niet waarom je die nieuwe divx-encoder moest downloaden :conf: , maar goed, blijft een leuke vid! :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en, wat vinden jullie van die video? ik vind hem wel tof. uiteraard lekkere tunes en lekkere meiden maar helaas geen DivX-kwaliteit! daarom snap ik ook niet waarom je die nieuwe divx-encoder moest downloaden :conf: , maar goed, blijft een leuke vid! :D :D |
jammer dat hij maar 10 minuutjes duurt........als je part 2 en 3 al wilt hebben moet je ff naar de music discussion gaan.......daar kun je die ook downloaden |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|