return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Codec Marco V @ Sensation

Ding Chavez
Zijn er meer mensen die deze Music Video ged/l hebben??? Ik heb nml problemen met afspelen, maar ik weet niet welke codec ik dan wel nodig heb... Ik heb mediaplayer 7 en DivX 3.11alpha. Iemand suggesties???

Alvast bedankt,
DC
Boss
Ik had ook problemen met het afspelen in mediaplayer 7... dus toen heb ik maar zo'n DivX programma ('the playa') van www.divx.com gehaald, en daarmee lukt 't wel....
Blik
je moet divc4.0 hebben om het af te spelen........
Partyhardy!
en, wat vinden jullie van die video? ik vind hem wel tof. uiteraard lekkere tunes en lekkere meiden maar helaas geen DivX-kwaliteit! daarom snap ik ook niet waarom je die nieuwe divx-encoder moest downloaden :conf: , maar goed, blijft een leuke vid! :D :D
Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en, wat vinden jullie van die video? ik vind hem wel tof. uiteraard lekkere tunes en lekkere meiden maar helaas geen DivX-kwaliteit! daarom snap ik ook niet waarom je die nieuwe divx-encoder moest downloaden :conf: , maar goed, blijft een leuke vid! :D :D

jammer dat hij maar 10 minuutjes duurt........als je part 2 en 3 al wilt hebben moet je ff naar de music discussion gaan.......daar kun je die ook downloaden

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland