return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Cor Fijneman - 10 januari - BBC, St.-Niklaas

[BE]FusioN`--
welja ok, maar geen enkele dj die het niet van tiesto heeft gekregen zal het draaien denk ik... ik denk dat dat één vd dingen is die echt niet door de beugel zouden kunnen. En zelfs al is dat het geval, dan weten ze direct dat die op illegale wijze is verkregen en kunnen er stappen tegen ondernomen worden enzo als het zo'n big deal is.

nuja, blijft klote hoor, maar op commercieel vlak hebben ze niks te vrezen, was toch niet voor de verkoop bedoeld blijkbaar
Miss Z
quote:
Originally quoted by Cor Fijneman
Hoe ziek ben je trouwens om in een club van een DJ iets te jatten????????

:rolleyes: wie gaat nu een cd stelen??? wtf ey hoe laag kan je vallen?

[evil mode on]
ff een andere zienswijze: dus ge zijt van plan om iets te stelen... ge gaat toch nie alleen maar één cd meenemen! dat is de risico dus echt niet waard! kveronderstel dat er tss die cd's van cor ook andere zaten met mss wel nieuwere liedjes ofzo van hem! dan is het toch logisch, als je een beetje nadenkt, dat je de ganse cd-map meeneemt (als die tenminste een beetje verstopt kan worden :D) ipv 1 cd :rolleyes:
[/evil mode off]
[BE]FusioN`--
wie wil er nu tracks van cor fijneman :crazy:
Miss Z
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
wie wil er nu tracks van cor fijneman :crazy:

IK :D :p

btw zijn rmx van venus is wel sjiek hoor :) ff opzetten!
Eagle`
volges mij heeft ie hem gewoon ingeruild voor een hamburger, leek wel een vette deal voor cor op dat moment :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium