|
Cor Fijneman - 10 januari - BBC, St.-Niklaas
|
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by tor8024
draait Cor niet wat harder de laatste tijd?
btw, een vriendin van me is ooit naar zo'n clublife avond geweest en het schijnt enorm goed te zijn geweest. DJ Miss Ann van Bonzaï draaide toen, en ze heeft toen een aantal klassiekers laten passeren.. |
Ik denk ok wel da hij de laatste tijd wa harder draait, op 16 year illusion vond ik ok wel da hij e vrij harde set neer gezet had of was da gewoon da't voor de belge was...:conf: ( Von'k eigenlijk erg die avond, as er gewoon ne kei harde bas voorbij kwam, werd bijna iedereen wild, snapte't nie goe :rolleyes: )
Miss An draait echt wel goe zene en klasse da ze haar naam toch al wa gemaakt heeft, voor e vrouw is da nie zo simpel, om da ge der altijd zult hebbe die der op neer kijke, e pure schande :whip: !! Ben beniefd wanneer ze haar eerste plateke gaat uitbrenge... Echt e héél sympathieke en koopt haar plate ok in ne goeie vinylshop, SOUNDSTATION, he he :D :p |
|
|
| pooley |
leee
eee
eee
eee
mbu
rrrg?
Ooit is passeren ze :) |
|
|
| CygnusX |
Dit staat in de weblog van Cor Fijneman :
| quote: | | Na al die gekke bekken nu even iets serieus. Gisteren heb ik in de BBC in Sint Niklaas in België gedraaid en het was een hele leuke avond buiten het feit dat een of ander TUIG het in zijn botte kop heeft gehaald om een CD uit mijn CD map te jatten! Natuurlijk staat die track vandaag of morgen gewoon op internet en is de exclusieviteit van die track(het was trouwens de Radiohead remix van Tiësto) weg. Hoe ziek ben je trouwens om in een club van een DJ iets te jatten???????? Had op het moment dat ik er achter kwam eigenlijk geen zin meer om te draaien want op zo'n moment verdenk je iedereen en heb je geen zin om jezelf voor zulk TUIG uit te sloven. Wil er verder geen woorden meer aan vuil maken maar als ik iemand EEN keer betrap op het jatten van mijn of iemand ander zijn spullen dan krijgt die klootzak een minder vriendelijke Cor Fijneman voor zich. Kotsen doe ik op volk!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik kan begrijpen dat hij zich zo boos maakt, maar veel zal het niet uithalen: De dader zal toch niet gepakt worden.
Edit: ik heb er hier een threadje over gemaakt in Music Discussion. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
begrijpelijk, zeker met zo'n track, maja, happens... kvind het erger als een minder bekende dj zijn hele platentas gepikt wordt bvb... kost hem ongelofelijk veel geld
en tis ni da iemand van grote dj's die track gaat draaien hé ALS ze hem al te pakken krijgen op mp3 :rolleyes:
da's not done dusjah |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
begrijpelijk, zeker met zo'n track, maja, happens... kvind het erger als een minder bekende dj zijn hele platentas gepikt wordt bvb... kost hem ongelofelijk veel geld |
Zoals bij DJ Precision een tijd terug :rolleyes: 20000 platen gestolen :( Stel u voor!
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
en tis ni da iemand van grote dj's die track gaat draaien hé ALS ze hem al te pakken krijgen op mp3 :rolleyes: |
Het gaat em hier vooral om die exclusiviteit denk ik. Tot nu hadden maar een paar grote djs het nummer, maar waarschijnlijk heeft binnenkort iedereen het die het wil. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|