return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Trance Reviews - Januari 2004

sndh
MFA - Difference it makes
info: incl. Petter rmx
release: half januari geloof ik

Ontzettend mooi intro, erg 'driving', de eerste 2 minuten gaan om voordat je er erg in hebt, maar na een soort van breakdown zit er een vervelende vocaal in, waar ik zeker niet weg van ben, toch kan ik iig die eerste 2 minuten wel 100 keer achter mekaar draaien. Is trouwens het eerste nummer van cd1 van Balance 005 - James Holden, beste album van 2003 imo
Benieuwd naar de Petter rmx!

Rating: 8/10

Alexander Church - Cycles Of Life
info: incl. Celestial rmx
release: ?

De Celestial remix is echt geweldig! Een van de beste plaatjes die ik in tijden heb gehoord. De melodie is erg chill, net als de complete 'feel' van deze plaat. Heerlijk om op een doordeweekse avond/nacht te luisteren als je alleen bent!

Rating: 9/10
dj Zevan
Matthew Dekay - Higher Thoughts

Niet alle Dekay lidjes zijn goed, geregeld te house/grooveachtig voor mij
maar deze is weer raak, zit zowat in de stijl van time to think en if i could fly
zalige uitgerekte strings, chilly/relaxte sfeer, redelijke basslijn en af en toe wat funky geluidjes

8.5/10
het jaar is goed begonnen
Belgian Bonzai
J - Breaking The Silence (Original Mix)

J, nieuw project van Jezper Söderlund aka Airbase.
Niet de meest gevarieerde melodie ooit (een van zijn eentonigste, eigenlijk), maar o zo catchy; hiermee ben je vertrokken voor de hele dag in je hoofd.
Mooie synth wel hoor; gewoon die melodie moest uitgewerkter. Als je dan denkt "ah, nu komt de variatie"... dan is't gedaan met de melodie :conf:

Puntjes? Jah... Allee 8/10 dan :)
tor8024
State Of Matter - Starlight Requiem (Icone Remix)

comments in het amateur producer forum.. :)

8.5/10
dj_sunset
GREEN ATLAS - CIRCULATION (TATSUMAKI) -05-01-04-
After Afterburn - Summer Sun, Agnelli & Nelson are coming back with another new project for Tatsumaki.
Expect a high quality trancer track

Also check the new Agnelli & Nelson tune (Holding on to Nothing) under Xtravaganza <-- not yet released

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium