|
|
| Belgian Bonzai |
:whip:
Misschien ben ik een beetje achter, maar het laatste wat ik hoorde was eind dit jaar.
:whip: :whip: :whip:
Ik kannie wachten!!!! |
|
|
| Meltos |
| Ik kan ok nie wachten, want t'is echt e BOM van e plaat :D , ma op één of ander manier had'k toch wel die februari in m'n gedachte, denk da Armin da vermeld had in één van zijn ASOT episodes (misschien 126 :nervous: ) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Meltos
Ik kan ok nie wachten, want t'is echt e BOM van e plaat :D , ma op één of ander manier had'k toch wel die februari in m'n gedachte, denk da Armin da vermeld had in één van zijn ASOT episodes (misschien 126 :nervous: ) |
denk dat armin februari had gezegd, ja! als ik het me nie verkeerd herinner... tja maak u geen zorgen eh! februari is maar nog maar een maandje (of twee) van je verwijderd... ;) |
|
|
| tor8024 |
bij mijn weten kwam hij maandag (04 januari) uit..
waar heb je die info vandaan?
btw, volgens Fred Baker is er nog een tweede Active Sight ook.
nog eens zo'n sterke plaat? :eyespop: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by tor8024
bij mijn weten kwam hij maandag (04 januari) uit..
waar heb je die info vandaan?
btw, volgens Fred Baker is er nog een tweede Active Sight ook.
nog eens zo'n sterke plaat? :eyespop: |
4 januari, ja? Zou mooi zijn. Heb het gehoord in een andere dan de gangbare ASOT rip (126 zou best kunnen, Meltos); Armin zei dat. Hopelijk is hij slecht geinformeerd.
Nog een Active Sight?? Goed nieuws, MAAR eerst horen en dan geloven EN eerst horen en dan eventueel juichen, want misschien is het brol (lijkt me sterk, maar liever aangenaam verrast dan ontgoocheld).
In welke projecten zit Frederik den Bakker trouwens nog? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|