return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
I LOVE TECHNO 10-11-2001 Flanders Expo Centre Gent

Gloomy
quote:
Originally posted by JdDark
ik ga daar zeker zijn, als je kan, moet je afkomen, 3 zalen met meer dan 35.000 mensen, een van de grootste techno "fuiven" ter wereld, en zeker een van de beste!!!!

Ben je zeker dat er slechts 3 zalen zullen zijn? Vorig jaar waren er 5 en was het in sommige zalen al duwen, zeker bij Dave Clarke. Ah mensen dat was gewoon hemels die set van Dave Clarke vorig jaar. En heel die zaal maar uit de bol gaan. Dit jaar ga ik er zeker weer heen. Is dan ook maar op een kilometer van mijn studentenkot. Dus gewoon effe goed doorstappen :).
Ik denk dat ze dit jaar er een trance zaal zullen bijnemen, gezien push er zal zijn. Ofwel ja, gaan die gasten ook even de techno tour op! Kan best wel meevallen. Het zal alleszins weer boenkeeeeeeeeuh!!!!

Greeeetz
Bellie
Ja maar misschien was het omdat het het 5de jaar was."5 years,5 rooms".
maaruh als er een trancezaal komt.hahaha volgens mij komt er echt geen hond daar..

GREETZ!!
JdDark
quote:
Originally posted by Bellie
Ja maar misschien was het omdat het het 5de jaar was."5 years,5 rooms".
maaruh als er een trancezaal komt.hahaha volgens mij komt er echt geen hond daar..

GREETZ!!

daarom dat het ook I LOVE TECHNO noemt, en niet I LOVE TRANCE
Bellie
quote:
Originally posted by Gloomy

Ik denk dat ze dit jaar er een trance zaal zullen bijnemen, gezien push er zal zijn. Ofwel ja, gaan die gasten ook even de techno tour op! Kan best wel meevallen. Het zal alleszins weer boenkeeeeeeeeuh!!!!

Greeeetz

duh dat begrijp ik.maar kijk wat gloomy zegt.

GREETZ!!
Gloomy
was maar effe luidop denken é van die trancezaal. Maar ja, wie weet mikken ze op een nog breder publiek...Het feit dat push er zal zijn zal waarschijnlijk al een eerste stap in die richting zijn. Maarja, als ik zeg nog breder publiek, vorig jaar waren er al meer dan 30.000...aaaaaah, we zullen het wel zien op 10 november

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland