|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Dus als iemand hem wil hebben, geef maar een gil. |
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik zou em heel graag willen hebben, zeker als ik die tracklist zie, maar ik begin er niet aan met mn modumpje. Als wij ID&T-radio nou es konden ontvangen:( *zucht*, life is unfair (no cable no ID&T-radio):( |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ik vind hetm zelf niet echt super, maar ik wil je bij deze wel matsen en hem op cd bakken en naar je toe sturen. Een paar piekies kan ik wel missen ! :) |
|
|
| TranceFool |
Ik vind hetm zelf niet echt super, maar ik wil je bij deze wel matsen en hem op cd bakken en naar je toe sturen. Een paar piekies kan ik wel missen ! :) |
(je zal het vast nie menen), maar dat hoef ie echt niet te doen. Ik doe niet zo snel aan goedmakertjes:) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Kan me voorstellen dat je zo denkt, maar ik meen het wel. Tis niet dat ik voor het hele forum hier ga bakken, maar jij hebt een kutverbinding en je reageerde zo enthousiast. En goede muziek is ervoor om door zoveel mogelijk mensen beluisterd te worden. Tis absoluut niet om iets goed te maken. Ik heb nog steeds dezelfde mening, maar als ik een conflict heb met iemand betekend dat niet dat er gelijk ruzie of erger, oorlog is. En naar mijn mening is het gewoon leuk om iemand blij te maken. Een cd-tje kost me 1,5 piek, paar postzegels ook. 3 piek om iemand blij te maken vind ik toch een schijntje ! ;) |
|
|
| TranceFool |
Kan me voorstellen dat je zo denkt, maar ik meen het wel. Tis niet dat ik voor het hele forum hier ga bakken, maar jij hebt een kutverbinding en je reageerde zo enthousiast. En goede muziek is ervoor om door zoveel mogelijk mensen beluisterd te worden. Tis absoluut niet om iets goed te maken. Ik heb nog steeds dezelfde mening, maar als ik een conflict heb met iemand betekend dat niet dat er gelijk ruzie of erger, oorlog is. En naar mijn mening is het gewoon leuk om iemand blij te maken. Een cd-tje kost me 1,5 piek, paar postzegels ook. 3 piek om iemand blij te maken vind ik toch een schijntje ! ;) |
Nee, zo'n grote fan ben ik ook weer nie van Armin. Kijk als het nou een set van DJ Scot Project was geweest:D :D . Ikke enthousiast???? (ik gaf alleen een gil:D :p ) maar toch bedankt! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|