|
|
| Dago "B" Duck |
| Ik dacht in het begin dat er een mix zou komen van Armin. Vervolgens hoorde ik een vent lullen. Dacht dat het een of andere presentator was, maar niet Armin. Dus ik dacht ff, welke kluns loopt er nou door een mix van Armin te lullen. :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Jezus, blijft die vent er gewoon doorheen lullen??:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :( |
Nee, eerste deel is altijd een presentatie van nieuwe releases, maar het tweede deel, dus van 23.00 tot 00.00 is een non-stop mix van Armin, zonder gelul er doorheen dus. :D
btw; ik vind het altijd wel lache dat geklets van Armin, hij heeft wel een prettige stem om naar te luisteren en hij vertelt altijd wat leuke nieuwtjes :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ik dacht in het begin dat er een mix zou komen van Armin. Vervolgens hoorde ik een vent lullen. Dacht dat het een of andere presentator was, maar niet Armin. Dus ik dacht ff, welke kluns loopt er nou door een mix van Armin te lullen. :D |
haha :p ;) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Vind het ook wel een leuk programma. En die mix staat nu dus op m'n harde schijf . :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Dus als iemand hem wil hebben, geef maar een gil. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|