return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4

Glorie
(gäller att va ute i god tid :rolleyes: )

Kolla va trevligt!

Weeeeeeeeee!

Givetvis kommer jag vara där om inget oförutsett inträffar..:) Känns som festarrangörerna satsar väldigt mycket... kolla in festerna de planerar...:D:D 2004 lär bli ett roligt trance-år i Sverige.

Conventum verkar f.Ö som en ytterst trevlig lokal, (hehe) även om jag inte sett den, eftersom den inte fanns när ja bodde i Örebro.

Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3

räkna stenhårt med St_Andrew iaf :D

sidan funkar inge bra för mig men om det e i conventum (som typ inte ens e färdigbyggd) så borde det bli en fet fest! :D

ålder 18 eller? *hoppas*
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
ålder 18 eller? *hoppas*

neeee.....20 juu..... :confused:

(:p :p :p :p :p :p)

neeeeeeeee, 16! :D:clown:

[...]

Enligt CS (oooooh ännu en 2-bokstäversförkortning! denna gång för Club Sensation) kommer de ordna fester med namn som Fleming, Lange, Above & Beyond, Airbase och Trance []Control.
St_Andrew
bra, då e jag där :D

Tips: Dra upp den här tråden lite närmare oxå annars glömmar man garanterat bort :p
Connector
Missa inte my man Alexander Wennberg som kommer köra live ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden