|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
tackar...:)
jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå :toothless |
hmm swe-buss express 250 sek typ. inte så dyrt. ska nog gå :)
bara sovplats är nödvändigt (lr inte) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många... |
Lokalen kommer nog lätt rymma det antalet när den står klar, men att släppa 5000 bilj e ju bara knas...inte en sportmössa att dom får dit så mkt folk...inte till örebro å denna lineup...me tanke på att det knappt va 3000 på fokused i våras när kommersialismens egan guru Tiesto var där + Gielen mfl..så njäe..blirnog mkt folk me tanke på 16års gränsen oxå brr:p men 5000 e ju bara önsketänkande...:rolleyes: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Inte en chans. Kommer de upp till 1000 pers blir jag mäkta förvånad. Har jag inte fel blev det väl inte ens slutsålt till Trinity II med Cosmic Gate och Flutlict, och dit hade de 700 biljetter. Dessa namn väger imo trots allt tyngre än Alphazone och Dave Joy. Å andra sidan ligger örebro inte lika långt ifrån Sthlm, så det kanske kan dra mer folk därifrån än vad Trinity II gjorde. Man kan ju bara hoppas :) |
|
|
| jeremy1984 |
En till sak som gör att det kanske kommer en hel del folk är alla 16-åringar i Örebro-trakten..
Här i Jkpg har vi vart ganska bortskämda med 16+-fester, vilket märktes klart o tydligt när det kom så lite folk trots tung line-up på Trinity2.. Så vi får helt enkelt hoppas att det finns många rastlösa 16-åringar i Örebro som kan snygga upp siffrorna lite :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|