return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4

JayBee
hehe.. ok nu börjar det bli fett off topic men skti samma :)

ok såhär är det, japp jag är inte lika självsäker och för en bra anledning oxo, jag har mycket kvar att lära mig ;)

Men inte för att det spelar någon större roll. altså jag har ju festat flera gånger utan alkohol men för mig blir det lite tristare bara. som du själv sa, köra bil och dricka hör inte ihop. det stämmer ju fast det är ju fan så mycket roligare att köra bil om man är full. fast när man festar tar man inte direkt en chans att krocka och dö när man är full så det är lungt till skillnad från att köra bil och dricka :happy2:

föresten finns det en tråd för sånt här snack? kanske vore nått eller?
SteveTranz4ever
Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många...
CJ InterCity
whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt? :) jag vill dit för varje pris men det är så långt från Malmö...:(

kommer Above & Beyond till Sverige trots allt? de skulle kommit till Lund i november men det sket saj :mad: fast å andra sidan träffade jag dem i Danmark i december så jag är nöjd :D
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt?

Här finns info: http://www.club-sensation.com/event.asp?id=15
CJ InterCity
tackar...:)

jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden