return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4

St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)

nope, borde jag vart det eller? =)
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
nope, borde jag vart det eller? =)

hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:

just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:

vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :)
St_Andrew
quote:
hoho....ja det tycker ja väl? :D fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? :p :rolleyes:

just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu :D) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.:happy2:

vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt :)

neeeh med tanke på att jag fyller 18 i mars så var jag inte riktigt 18 då :p

jag bor i sörby, typ 10-15 min gång till stan, men räkna inte med det till 100% än, men jag ska försöka :)
SteveTranz4ever
Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" :)
Amnezia
quote:

andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... :)

hum var det inte det som typ stoppades flera timmar förtidigt lr nått sånt??? var inte där fast tror jag borde varit 18 det året..hmu:rolleyes: :p :p

tata nöjd nu Glorie..efter 2år så har jag lärt mig quota yay:p :p ;) inte pjåkigt jue..:cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden