return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4

Connector
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehehe.... kanske, kan kolla upp om du är intreserad? :)

Klart jag är intresserad! :) Har även en kompis som vill få plats någonstans... men han kan vi skita i :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
tjo.... så du bor i örebro huh... Det ligger så långt ifrån Värnamo *blink blink* ;)

Har du någon sovplats över?

Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill :(
Connector
quote:
Originally posted by Laszlo
Du kan alternativ åka med oss, om det finns plats över. Fast då kommer vi nog förmodligen ta in på vandrarhem eller liknande över natten. Har ingen lust att sätta mig i en bil och köra hem kl 5 på morgonen, och det tror jag inte de andra av oss heller vill :(

Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
Glöm inte min kompis... har du 2 platser över så åker vi gärna med dig. Annars blir det tåg. Vore snällt om vi fick plats :)

Det beror som sagt på hur många vi är. Folk från mitt "gäng" har en tendens att kunna banga när det väl kommer till kritan.
St_Andrew
Örebro flyttas.

Som de flesta säkert redan vet så kom det inte speciellt mycket folk på vårt arrangemang i Borås 3/4. Ett lågt antal besökare leder självklart till låga intäkter, och så även i detta fall.

För att slippa få ännu ett The Lab (bolaget i konkurs utan möjlighet att betala tillbaka förköpsbiljetter) så har vi valt att senarelägga arrangemanget i Örebro (17/4) tills vi fått möjlighet att komma tillbaka på fötter. Arrangemanget planeras nu att hållas 16/10 2004 istället, men fortfarande i samma lokal och med exakt samma artister.
Alla biljetter till 17/4 kommer självklart gälla även det nya datumet.

Festen i Borås 8/5 kommer fortfarande gå av stapeln som planerat, men vi behöver ert stöd som besökare för att kunna genomföra våra arrangemang.

Vid eventuella frågor: info@club-sensation.com

Vänligaste hälsningar
Club Sensation Crew

:(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden