|
|
| trondman |
Jag tror tyvärr dom kommer få rätt stora problem med öppetiderna och skulle bli förvånad om dom lyckas få längre än till kl01 med 16årsgräns (som dom har).
Dom arrangörer som haft 16årsgräns på fester i örebro innan har ju haft väldiga problem med just dessa stängningstider.
Om det blir så illa så får dom klämma in sin lineup på 8djs mellan 20-01 (5H) och det blir ju inte mycket speltid till varje...
Hoppas iaf att dom löser det, jag kommer vara i örebro den helgen ändå så blir det av så betalar jag i dörren. |
|
|
| Connector |
| fick mina biljetter idag... tog bara en månad att få dem |
|
|
| reveal |
| Får hoppas att det kommer fler folk denna gången :) Verkar som att det var lite klen uppslutning till Dumonde... |
|
|
| Glorie |
:D I'm so thereeee... å ja ska skriva en partyrapport igen :p ska försökaaaa få med mina gamla trancepolare från Örebro... måste förvarna dem så de inte kan komma med en lam ursäkt som huvudvärk :p
vart blire förfest? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag e rätt nyfiken på hur dom har råd att finansiera dom DJs dom bjuder in... iaf. efter förra helgen, kan ju inte blitt så mycke intäkter...
Hoppas det kommer många denna gången iaf.
Har inte bestämmt mig om jag ska på detta, får inte tag i MiB... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|