return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Nieuwjaarstrack?

[BE]FusioN`--
Ahoihoi :P

ik zit met een probleem... ik heb mijzelf voorgenomen dat ik tijdens de overgang van oud naar nieuw:
1. ofwel aan 't draaien zou zijn
2. ofwel alleszins naar een trance lied aant luisteren zou zijn

Why? i don't know, trance is superbelangrijk voor mij en kvind da symbolisch... liever da dan stomweg '3 2 1 jeuj' staan roepen, you get the point

Het probleem is da het op ne kameraad zijn kot te doen is dus mijn draaitafels is al geen optie... dus blijfter enkel de trance track over. Nu vraag ik mij echter af welke track ik zou beluisteren (jaja no big deal maar ja, tis allemaal nogal symbolisch hé :D)

Anyway, als gij één lied kunt kiezen dat ge met den overgang van oud naar nieuw moogt horen, welk wordt het dan? :)

Give me inspiration people, want kheb teveel om uit te kiezen en ik vergeet er ongetwijfeld nog wel enkele :)
CygnusX
Kwenie waarom, maar ik moet spontaan denken aan Rank 1 - Airwave. Ideaal zou zijn als die breakdown dan om stipt middernacht begint, whoaaaa!

*kwijl*

:D
Nabistai
Universal Nation
Miss Z
kzou dus helemaal niet kunnen kiezen... maar ik zou toch gaan voor een liedje met zinvolle lyrics...

kheb eens in mijn lijstje gekeken en dit is het geworden ;) thanks fus... aangezien ik dit jaar nieuwjaar thuis ga doorbrengen... (omdat ik niet echt zin heb in een rnb-party met nieuwjaar (that's where the friends are going to :() ga ik ook het nieuwe jaar in met een trance liedje :)

kheb eens goe nagedacht en dit is het geworden. this song always makes me smile! kweet nog enkele jaren geleden... was dit mijn cheer up-liedje :) het stond toen nog op een cd van dancetrain :)

Lost Witness - Happiness Happening (Lange rmx)

Everything will be perfect, tonight and forever
light shine off, light shine on
Making our faces many colours
Everyone is moving, like waves make an ocean on and on
Everybody´s singing, this is happening
la la la la la la.....

Everything will be perfect
Everything will be perfect
Everything will be perfect tonight and forever
tor8024
Plastic Boy - Silver Bath

na de build-up heb je een zo'n flash, daarna barst alles los..

als je dat kunt passen stipt om 24u, heb je vuurwerk!! :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium