|
|
| Robvef |
Hier een berichtje vanaf Mallorca. Het weer is hier perfect.
Gisteren in het feestpaleis geweest en met Theo op de foto geweest. Goede foto´s gemaakt. Voor een dagboek, check www.ikgahetjezeggen.nl
Greetz Robvef (100% Flugelteammember) |
|
|
| TranceFool |
Ha cool al die berichies uit het buitenland. Veel plezier nog daaro he. We horen de rest wel als je terug bent:D :D
Latuurrzzz.... |
|
|
| Blik |
jammer dat het mooi weer is, is wel leuk om te zeggen tegen mensen die op vakantie zijn dat het kei mooi weer is in nederland en dat het dan in Spanje kutweer is...........:stongue: jammer maar helaas
veel plezier nog in Mallorca |
|
|
| tango |
he robje (en de rest),
Ik ben vannacht dus teruggekomen vanuit mallorca. En na een slaap van een dikke 12 uur zit ik weer als eerste achter de computer en dalijk pas ontbijten.
Maar wat te zeggen over mallorca. Het is wel aardig voor nederlanders die van kroegen houden. Voor de echte tranceaddicts zoals ons is er weinig te beleven. Er is eigenlijk maar 1 tent waar we echt aan ons trekken komen: Joy Palace. Maar het grote nadeel daarvan is dat het stampvol zit met duitsers en dat je er 2500 pts entree betaald en dan onbeperkt mag zuipen. (dat laatste klinkt natuurlijk mega, maar het is allemaal van die nep drank, en als je een baco bestelt krijg je een bacardi-gin-vodka - cola.? )
Maar effe over joy palace. Een supertent, wel echt duits, lekker doorstampen dus. Zo heb ik daar kai tracid, gary d, hennes & cold, dj merlyn, pulsedriver, dj sammy (ik kende hem niet, maar hij is een ing GOD in duitsland) en dan ook nog een keer een half uurtje Sash, wat minder was gezien.
Voor de rest vind ik dat de mannen-vrouwen verhouding in el arenal stukken beter is dan in salou. Veel mooie vrouwen die ook nog is willen :) . Verder zijn de polen en duitsers erg gemakkelijke prooien. (dat voor degene die niet zo kieskeurig zijn ;) )
Verder waren de 538, het feestpaleis en de veronica bar gewoon gezellige kroegjes. Waarvan ik de 538 het beste vond. (dat kwam vooral omdat we daar alle medewerkers kende). Maar die tentjes kon je absoluut niet tot de categorie discotheek rekenen.
Ook zijn we nog een avond naar BCM geweest (grootste disco van mallorca). Dat was de klootste avond van de hele vakantie. Die klote propper zei dat cox en the judge zouden komen. Dus wij hadden er 6000 ptes (zo'n 80 piek) wel voor over. Dus wij komen daar aan, is de hele tent super leeg en er klinkt alleen maar club uit de boxen. Een uur later is de tent stampvol met alleen maar engelsen, wat een echt een super volk is. Maar nog steeds draaide Des Mitchell die irritante club muziek, geen een harde bass. Bleek het achteraf "back to the old school club party" zijn geweest. Ook zijn cox en the judge niet geweest. :mad: . Dat heeft die propper de volgende dag dus geweten. :toothless
Ondanks het ontbreken van vette discotheken zoals pacha,flashback of snoepy's heb ik het toch wel naar m'n zin gehad.
als er iemand vragen heeft dan hoor ik het wel.
grtz,
TNG |
|
|
| Partyhardy! |
hé jammer tango dat cox en the judge niet waren komen draaien maar ach, je hebt een relaxte vakantie gehad en daar gaat het om! :D
en Robvef..... Geniet van dat lekkere weer daar, en de flugel ;) en super veel plezier daar nog verder! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|