|
|
| Akira |
nee ik heb je niet gezien...;);)Ik heb wel armanda van mental theo daar ontmoet en tering zij is echt lekker jammie :rolleyes:
Ja ik kende alleen de proppertjes van veronica en feestpaleis en dat was altijd flink ouwhoeren zonder gezeur om me binnen te krijgen dus dat was wel goed :D:D |
|
|
| Trancetunnel |
ook ik ben in Mallorca geweest
Was op zich best gaaf daar afgezien dat 85% duitser was.
De discotheken waar ik geweest ben -> Riu Palace & Joy Palace
waarvan ook ik Joy palace toch echt de beste vond.
Ben hier 2 avonden geweest, die avonden draaiden; DJ Sammy (vond ik dus wel beregoed draaien), Pulsedriver, Aquagen, Gary D, Brooklyn Bounce, en de rest weet ik al niet eens meer zo.
Wel leuke muziek, vooral wat later op de avonden.
De nederlandse kroegen vond ik dus eigenlijk niet zo super.
De 538 vond ik maar een klein hokje (ik hou zowieso al meer van discotheken) bij Feestpaleis waren opnames van Mental theo, de muziek stond daar echt tyfus-hard en het was er ook mega-druk. Wel leuk, maar bijzonder...... nee.
Als je scoren wilt, lukt dat wel met een beetje moeite misschien. En van die domme wijven, dat lukt zonder moeite ook wel. maar zo'n domme koe hoeft van mij ook niet. En dat wijffie bij Mental Theo is dan misschien niet lelijk, maar volgens mij is die ook zo dom als het achterend van een varken.. |
|
|
| dennisdw |
| Ben dus net 2 dagen terug uit Mallorca en het was opzeker lache, wij wilden ook eerst een appartement in el arenal boeken, maar alles zat daar al vol dus moesten we maar naar een andere plaats. We hadden een appartement geboekt in Maggaluf en dat was achteraf gezien nog beter ook, want we zijn heel die ing vakantie naar BCM geweest en maar 1 keer naar dat kut el arenal. Ja die avond was opzich wel lache hoor, we zijn namlijk eerst naar het feest paleis geweest waar we al na een half uurtje van spogen.....daarna maar ff over de boulevard gelopen en toen kwamen we dus een propper van veronica tegen, in die tent zijn we dus heel de nacht gebleven en het was daar super gezellig voor 1 avond maar dan heb je het ook weer gezien als je niet van dat skihut gezeik houdt, later gaan ze dan wel harder draaien, zo rond half 5. Toen zijn we dus om half 7 naar maggaluf terug gegaan en hebben we op het strand gelegen, trouwes mooie stranden daar. Zoals ik al eerder zei hebben we dus heel de ing vakantie in BCM gezeten, want die tent rulles men, in het begin draaien ze wel wat soft, maar later wordt het allemaal wat harder het is altijd 15 euro entree, maar dan heb je wel gelijk free bar. Behalve dan bij Paul van Dyk die ook nog een avond kwam draaien toen was het 15 euro en geen freebar, maar dat was toen voor ons al niet meer nodig......Paul van Dyk draaide wel goed, maar een dag later kwam Laydee Jane en die draaide zo ing geile hardtrance, dat was dus ook meteen die beste avond voor ons lekker gestuiterd op die bass niet normaal Oja heel belangrijk punt: De vrouwen zijn daar bloed mooi, er zijn veel Scandinaviers en Engelsen, maar als je van grote borsten, mooie gezichtjes en makkelijk te regelen vrouwen houd dan zou ik voor de scandinaviers gaan....Ikzelf heb een Oekrainsche danseres versiert, wat nog gelukt is ook, wel chille opzich, maar dit was het zo'n beetje over Mallorca, mijn advies is dus om naar Maggaluf te gaan als je van discotheken houdt en naar el arenal als je van barretjes en huup hangop muziek houd.....Ltr Dennoise Ps. voor onze foto's moet je maar ff kijken op onze vakantie site : Mallorca vakantie site |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Cool, eindelijk iemand die door heeft waar de search button zit hiero.
Lekker reportje en pics btw :D |
|
|
| Apoptosis |
Ben vorig jaar en het jaar daarvoor naar Mallorca geweest en vond het echt SUPER!!! Baal drvan dat k dit jaar daar NIET naartoe ga...
Wat me opvalt is dat ik in de posts de naam RUI PALACE maar één keer ben tegen gekomen en de Paradies helemaal niet!!
De Rui Palace is echt een SUPERTENT!!! je heb 2 zalen, tis zeeeeer stylvol ingericht en je wordt snel geholpen met je GRATIS DRANK (wy namen altyd een 'fanta blue' of een 'wodka lemon'). Die ene zaal daar wordt (meestal) lekkere trance gedraaid en die andere zaal hip-hop/rnb. Verder had je echt SUPERLASERS in die trance zaal. Jaaaa, ben menig keer uit mn dak gegaan in de Riu :crazy:.
De Paradies is weer anders, dr wordt ook Trance gedraaid, maar ook andere soorten muziek. Ook deze tent is erg stylvol ingericht, maar de sfeer is gewoon heel erg goed daar 'ondanks' de vele Duitsers :p.
Zoals eerder gemeld zyn de Nederlandse kroegen ook wel gezellig, maar tog liever een discotheek met goeie muziek en GRATIS DRANK :D.
BCM is inderdaad zwaaaaaar klote, tenminste toen ik er was. Die prop-leugenaar zei dat het een 'oldschool-party' zou worden en dat Judge Jules zou komen draaien. k vond t al een gekke combinatie, en ja hoor... the Judge kwam helemaal nie en Des Mitchell zat de hele tyd van die gare commerciele troep uit de jaren 90 te draaien... Heb toen de hele avond staan poolen en me te irriteren...
Zo... dat waren myn ervaringen van 2 jaar Mallorca
ltrz :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|