|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by moogwai
Thanx for the info Tango & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar... | en krijg ik geen bedankje ;) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.
Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)
Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer ;) - niet bij de vrouwen).
Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.
Dat was het eigenlijk wel.
Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul ;):D) |
Ja de veronica propster was een leuk meisje he ???man in die veronica tent draaide ze enorm boerenmuziek zeg.hele tijd van dat hosmuziek hehehe ik vond (zweet)feestpaleis toch het leukst.538 ben ik niet eens geweest.
Ik heb de klubbheads ook gezien en dat was inderdaad erg relaxt hoor.Voor de rest waren de disco's erg poep en de meisjes daar waren inderdaad niet al te super.Maar al met al heb ik me wel erg goed vcermaakt:D :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
en krijg ik geen bedankje ;) |
Ik heb je toch bedankt ;) |
|
|
| tango |
He, hebben jullie ook zoveel bekende nederlanders gezien daaro?
zo hebben wij: mental theo, a(r)manda,def rhymz, job, Jodi "ing" bernal, eddy zoey en nog veeeeeeeeeeel meer van die gasten daar gezien.
De heft ervan hebben we voor de gek staan te houden. Maar mallorca is veel leuker als je er wat contacten hebt. Zo kenden we de crew van de 538 (dankzij Wendy, die achter de bar staat), de eigenaar van "alladin palace" mohammed was een zwaar relaxte gast. 2 bar vrouwen van de joy kenden we erg goed, dus drankjes zoveel we maar wilden. Ook kenden we DJ Kim van Riu palace en Paradies best goed. Goed genoeg om zn wijf naakt op te foto te hebben terwijl ze sliep :D. Hij zat tegenonver ons in de straat in een appartement, en op een gegeven moment kwam ie hash halen bij een maat van me :D.En verder gewoon tegen een paar proppers aangeijld. Sommige zijn wel echt opdringerig daar, zwaar irritant.
Maar het kan goed zijn dat een van jullie maar daar gezien heeft. 1 dag liepen we allemaal in het *roze* rond daar, 8 man om precies te zijn. Iedereen zat ons aan te gapen, echt geweldig. En de laatste dag van de vakantie (25 juli) heb ik effe achter de bar gestaan in de 538, we hadden op het iend allemaal 538 shirtjes aan. Toen we klaar waren heb ik nog heel lang met mohammed voor aladin palace op dat trapje staan lullen. (we hadden allemaal 538 shirtjes aan)
iemand mij gezien?
grtz,
TNG |
|
|
| tango |
Ben trouwens ook nog bij mental theo on the road geweest. Dat was in het feestpaleis (waar anders?).
Ook heeft Yorin nog gefilmt in de veronica bar, toen "altijd lazerus" kwam optreden, zoog echt zwaaaaaaaaaarr......
grtz,
TNG |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|