|
|
| Akira |
Hey allemaal ik ben ook weer 2 dagen terug van mallorca >Zoals eerder al gezegd is het erg leuk voor mensen die van kroegen houden maar qua discotheken moet je daar toch niet heengaan alleen maar van die gare ondergrondse kelders met 3 tot 4 gekleurde lampen erin.
JA ik ben 1x in de joy geweest met sammy birthday en dat was echt de grootste fout die je maar kan maken alleen maar duits geschreeuw met teksten als "hallloooooo" jetz get loss en dat soort onzin jezus ik werd gewoon helemaal gek daar.Die avond had ik dus die sammy gezien die dus totaal niet kan draaien pulsedriver was wel ok behalve dat gebler er doorheen Garry d was zwaar aan het kutten en de klubheads maakte het enigszin goed.Met als toppunt dat charly lownoise ook nog es wonderfull days draaide en de zaal ontplofte.
Ja die 3000 entee en dan onbeperkt drinken maar je moest zo godse lang wachten dat het enorm irritant was.De vrouwen daar zijn meestal allemaal duits en de echte mooie daar stonden wel 50-60 gasten om heen.Ik vond het mooie vrouwen gehalte ook erg tegenvallen...ontzettend veel sjonnen en anita's.Nou er waren heus wel wat mooie vrouwen maar ik vond het verder echt tegenvallen.De duiste en de polen waren inderdaad erg makkelijke prooien maar veel zagen er niet uit.
Ja wel wat leuke meisjes ontmoet hoor daar.Zoals de veronica propster was echt een Topmeisje en de propster van het
feestpaleis.:rolleyes: :rolleyes:
Verder nog bij BCM geweest en dat was echt een VEtte Discotheek...Super gave engelse meisjes daar ontmoet.Die engelse gasten waren stuk voor stuk kutgasten.Allemaal vet aggresief stomme mongolen.De meisjes in BCM kleden zich ook stukken beter dan de anita's op el arenal.Maar ik was dus ook op die oldschool avond en dat was inderdaad niet alles.IDe klote propper had dus ook gezegd dat judge jules zou komen etc...alleen om zijn bus vol te krijgen die Klootzak van een pieter.Het was dat we met onze eigen auto waren gegaan en toen we daar aankwamen een vette deal kregen omdat we een spaanse vriend van ons mee hadden.Koste toen ineens maar 1500 entree :D:D
Ja ik vond het een zeer geslaagde vakantie al vwas het uitgaan KUT.Maar wel gave mensen ontmoet dus dat was een toppertje :D
Ooh ik kon nog een maand langer daar blijven ik kon dan de hele maand augustus als propper voor het feestpaleis werken maar ja niet gedaan heb ik nu achteraf wel spijt van :(:( Met dit klote weer hier is het echt om te janken.Nou ik ga es verder |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Toppie toch. Ik ga dit najaar (eind Sept.) waarschijnlijk naar San Fransisco. Dus dat zal ook wel lache worden. |
|
|
| rellivisit |
Ik vond mallorca ook wel lachen, maar de 538 is ook het leukste als je alleen de vrouwelijke ober kent en niet heel de crew :D :D Relaxed indrinken daar en dan naar het feestpaleis. Op zich geen toptenten, maar wel lachen om op je vakantie daar wat te cruisen. BCM is wel goed, maar ja bij oldskool club night kan ik me wel voorstellen dat het niks is.
Greetz.
Vorig jaar was JOY trouwens zwaar bagger, alleen maar stinkende zweetduitsers en duitse mc's, JETZT GEHTS LOOOOOOOOOOS JAWOHL WIR GEHEN DURCH JAWOHL!!!!!!:whip: |
|
|
| Robvef |
Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.
Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)
Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer ;) - niet bij de vrouwen).
Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.
Dat was het eigenlijk wel.
Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul ;):D) |
|
|
| moogwai |
| Thanx for the info Tango, AKIRA & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|