|
|
| raoel |
Waarom maken we niet onze eigen MP3 site.
Er zijn veel mensen die chello of @home hebben.
En das een snelle server.
Daar zet je de nummers op.
Je vraagt een leuke domein naam aan. En linken maar.
Ik ga er zowiezo een beginnen, maar ja, ik heb maar 20Mb homepage ruimte. Net als jullie, denk ik.
Maar als we dat met meerdere doen. Kun je veel nummers plaatsen. En zolang hoeven ze er niet te staan. Gewoon steeds updaten.
En we hoeven dan niet meer met dat Myplay te kloten.
Passworden kunnen we ook op de site zetten. maar lijkt me het gaafst om gewoon een public site op te zetten.
WIE DOET ER MEE ?!?!?!?! |
|
|
| Henkie_henk |
Ow ja wil k best aan meedoen hoor..
alleen met de site maken niet.. misschien wat graphics maar New wave en ik zijn al druk bezig... (vooral ik) New wave is vooral goed in het verknaakt neerzette van de graphix (hehe)
Neej New wave doet t wel leuk :)
ach misschien wilk nog wel layoutje make.. maar eerst komt de vakantie.. dus zulle julie t zonder mij moete stelle.. |
|
|
| raoel |
Is het eigenlijk om TrancEnummers op een site te zetten???
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn zoveel sites. En ze worden nooit geclosed.
We kunnen natuurlijk ook de naamsextensie veranderen van
.MP3
naar
.TA
Downen en weer terugzetten naar .MP3 |
|
|
| TranceFool |
| Ja, cool idee. Moeten we wel goede webspace vinden. Ik wil wel helpen met uploaden (met mn isdn:p ) alleen een site ontwerpen kan ik nie. Dat moeten we maar aan de mensen overlaten die hier veel verstand van hebben, maar zeker een cool idee. |
|
|
| Blik |
eigenlijk hetzelfde als trancefool, uploaden natuurlijk wel.......maar ontwerpen is ook niet mijn ding
ow ja, ik heb wel @home, maar nog nooit gehoord van dat ik zoveel MB ruimte heb om een site te maken onder de server van @home |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|