|
|
| Henkie_henk |
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)
En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...
Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..
Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hey of .. we make op t forum een thread.. met download of the day.. (wat we gewoon copye van rmf ;-)
En dan elke keer als iemand wat upload post je het daar...
Das wel lekker makkelijk :P kan iedereen meedoen..
Of zijn julie al heel ver gevordert met de site :) ;) |
Dat is een goed idee!
Zo krijg je ook een soort database met wat wij allemaal aan muziek hebben en dat is handig man :D |
|
|
| Henkie_henk |
| Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Wel tijdelijke database.. want om de zoveel tijd upload je natuurlijk wat nieuws naar je chello of waar je ook bij zit.. |
Ja tuurlijk, want je hebt niet oneindig veel ruimte |
|
|
| xxl |
die freedom 2 surf van raoel komt niet echt goed uit de bus qua downloadsnelheid etc.
kijk eens op : gratis domeinen........ ik heb zelf (zoals ik al zei) een account bij bijna elke provider die er is (na een zgn warez hype)
www.fortunecity.nl (100mb)stop al je files hierin en je bent klaar..
www.8ung.at (geen reklame en dus goed voor een frontpage) (10mb)
www.homestead.com (12mb)
als je die site gaat aanvragen moet jeje email achterlaten hier heb ik dus ook wat op gevonden: eerst hotmail adres dan free email adres ergens anders (bijv. egypt.net) en dan een redirekt email bij rename.net...klaar is klara..bijna anoniem sites bouwen.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|