|
|
| HiGH_NrG |
Raoel ajb een ander kleurtje...hier krijg ik hoofdpijn van ;)
En ik zou het bovenste frame wat minder lang maken... |
|
|
| rellivisit |
Okay Raoel, count me in. Ik kan wel wat in frontpage in mekaar flansen, maar dat wordt dan wel zo standaard als iets. En op chello kan toch maar 10mb? Bij mij wel in ieder geval. Je kunt ook een direct download page en een locker page maken. Maar ja, das voor later, eerst maar eens de opzet. Die van jou ging wel, maar met wat leuke buttons enz. kun je hem al veel opfleuren. Ow ja en die jij geupt hebt naar je server is Zenith vs. Avex - I'm Your Dj. Je moet Dj Furax - Power maar eens downen, dies vet!!!
Greetz Dorpsgenoot. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Je moet Dj Furax - Power maar eens downen, dies vet!!!
Greetz Dorpsgenoot. |
Sexx is ook vet!.. k heb em voor je als je me ff snel contact op msn ofzow.. kan ik em vannavond wel sture.. als je em wil
rwonl@hotmail.com |
|
|
| Dj Lex |
Hey Raoel dat ziet er strak uit.
Alleen dat bovenste frame idd een beetje aanpassen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, maar het ging toch om de naam "trancefreaks". Die wordt al gebruikt door een andere site. Niet echt leuk om dan dezelfde naam te gebruiken, toch? Volgens mij kunnen we beter iets originelers verzinnen. Er hoeft toch niet perse 'trance' in te zitten. Een of andere duistere naam is toch ook wel cool. Ik ga vandaag es ff wat verzinnen. |
ja dan kunnen we ook ipv go.to surf.to pakken of als die al bezet is welcome.to (enz. :p ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|