|
|
| HiGH_NrG |
| Tis wel een goed idee op zich, maar het grootste probleem is waar je al die mp3'tjes gaat laten en wie de site gaat beheren...etc etc... |
|
|
| raoel |
Nou die MP3-tjes laat je op de servers van de mensen zelf.
Ik heb dus chello en dus 20MB
Enzo zijn er nog een hoop meer.
Ik wil het wel beheren.
Maar misschien is het beter dat we dat met zun allen doen. Dus als iemand iets heeft ge-upt, update de persoon de site. Dan hoeft er alleen maar de titel van het nummer bij samen met de link naar de server-space waar die staat.
Ik heb b.v. dit vette nummer ge-upt
Zenith.... (weet de titel niet precies)
Kun je zien hoe snel het is.
Ik maak de site wel. Ik doe dat wel met frontpage en ga geen mooie site maken. Gewoon simpel. Met wat links naar andere sites enzo. |
|
|
| raoel |
En de domein naam vragen we aan bij f2s das een goede en gratis provider. Het enige nadeel is dat er achter de domein naam f2s komt te staan.
b.v.
www.iklulmaarwat.f2s.com
Dan moeten we nog ff een goede naam verzinnen.
Ik dacht aan trancefreaks ofzo.
Dan wordt het dus
www.trancefreaks.f2s.com
Als iemand een .com / .net ofzo aan kan vragen die gratis is. Is het natuurlijk nog beter. |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik wil dan ook wel een mooie site eh :P
.com/.net/.org zijn volgens mij nie meer gratis te krijgen...
En iedereen die upt het laten beheren...hoe wou je dat in hemelsnaam gaan aanpakken? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow ja wil k best aan meedoen hoor..
alleen met de site maken niet.. misschien wat graphics maar New wave en ik zijn al druk bezig... (vooral ik) New wave is vooral goed in het verknaakt neerzette van de graphix (hehe)
Neej New wave doet t wel leuk :)
ach misschien wilk nog wel layoutje make.. maar eerst komt de vakantie.. dus zulle julie t zonder mij moete stelle.. |
Don't take all the credits...or I credit your face :whip: :D
Maak jij nou eerst meer eens graphix die we kunnen gebruiken, niet die teringzooi die je nu geleverd heb :D
neej, Henkie, je doet ook je best:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|