return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Push - Electric Eclips (Tranqua Remix)

tor8024
De A-kant kennen we ondertussen allemaal van ASOT, maar op de B-kant van deze nieuwe Push (komt uit maart volgend jaar) krijgen we een remix die niet moet onderdoen aan het origineel, onder nog maar eens een nieuwe alias voor M.I.K.E., "Tranqua".
Het nummer doet denken aan een Airwave nummer, vrij diep en een heerlijke breakdown.. Ik weet niet welke versie ik beter vind, ze zijn allebei erg goed en een waardige comeback voor de Push-alias na een kleine tegenvaller met Journey of Life..

Hieronder vind je een sample vanop mike.be

Push - Electric Eclips (Tranqua Remix) sample

:crazy: :crazy:
Nabistai
quote:
Originally posted by tor8024
De A-kant kennen we ondertussen allemaal van ASOT

:nervous: Ik schaam mij diep om te zeggen: ik niet :nervous:

*edit* die sample kickt wel ass!
Miss Z
quote:
De A-kant kennen we ondertussen allemaal van ASOT...

UHU!!! :D

quote:
... maar op de B-kant van deze nieuwe Push (komt uit maart volgend jaar) krijgen we een remix die niet moet onderdoen aan het origineel, onder nog maar eens een nieuwe alias voor M.I.K.E., "Tranqua"...

:crazy: :crazy:

toevallig die Tranqua rmx vandaag beluisterd op de site van mike :D zalige nummer inderdaad :D
Eagle`
vind die electric eclipse echt niks bijzonders, push sound is echt boring aan het worden imo :( Heb het nog maar een keer gehoord, misschien na een aantal keren dat ik het beter ga vinden, maar goed ...
tor8024
quote:
Originally posted by Eagle`
vind die electric eclipse echt niks bijzonders, push sound is echt boring aan het worden imo :( Heb het nog maar een keer gehoord, misschien na een aantal keren dat ik het beter ga vinden, maar goed ...

soms heb ik dat ook, hij gebruikt veel dezelfde bassline en dezelfde effecten op de clap (dit laatste heel erg duidelijk bij Fashion Slam).

maar over het algemeen vind ik zijn synths echt zalig, percussie is ook altijd deftig.. en het zijn vooral zijn melodieën die het hem doen voor mij! :eyespop:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium