|
|
| FunkySimon |
ik heb op mijn videokaart, een SVHS uitgang zitten.
daar pas zon kabeltje in.
Nu wil ik een avi film afspelen op mijn tv, in principe is die aansluiting op mijn videokaart alleen voor het verbinden van mijn dvd-rom op mijn tv maar kan ik ook gewoon een avi van de harde schijf laten spelen op mijn tv via deze uitgang?
alvast bedankt
Simon |
|
|
| moogwai |
Ik heb m'n videokaart ook pas op m'n TV aangesloten, is niet zo moeilijk als je de juiste kabels, etc hebt.
Eerst moet je ff kijken of je TV ook een SVHS ingang heeft, anders moet je eerst een scart-connector aanschaffen voordat dit mogelijk is. Maar type ff "pc aansluiten op tv" in google in, want daar vind je zat simpele voorbeelden, heb ik ook gedaan ;) |
|
|
| Switch |
het werkt perfect. je moet dus een scart aansluiting halen waar je die s-video kabel aan aansluit.
dan zie je bij configuratiescherm/Beeldscherm ineens 2 screens ipv 1. dan kies je of je wilt uitbreiden naar scherm 2 of dat scherm 2 als enigste wordt aangestuurd... |
|
|
| FunkySimon |
| ik snap em, bedankt! |
|
|
| New Wave |
SVHS?....dan zie je meer ruis dan je film ziet, maargoed....
Owjha, voordat je je laat afzetten, koop wel effe een scart-adapter waar een in/out schakelaartje op zit.
Owjha, als ik tenminste goed heb opgelt op school heb je wel je Cinch connectoren nodig, ik weet niet of je audio-out op je TVkaart heb zitten? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|