|
|
| Ries'79 |
Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you :crazy: , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!
Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag |
|
|
| Donna |
KUTTTTTTT hier baal ik dus 30.000 keer erger van dat ik dat gemist heb dan innercity ooit zou doen.
BAHBAHBAH!!!!!
Wat zal dat retevet zijn geweest zeg!!!
/me is dikjaloers!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you :crazy: , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!
Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag |
:eyes: :eyes: :eyes:
damn ik ben nu wel ff jaloers zeg...:eek: :eek: |
|
|
| Donna |
| kom we gaan ries bossuh!:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
kom we gaan ries bossuh!:D:D |
hehe ja goed idee :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|