|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien Kane vier concerten heeft gegeven en elk concert een andere DJ afsloot, vind ik het niet meer dan normaal dat Armin ook zo'n concert afsluit. Mag aannemen dat Kane deze dj's zelf heeft uitgenodigd om af te sluiten. Voor de afsluiter van Tiesto, had Remy al een concert afgesloten in de Ahoy. Tis gewoon een traditie van Kane om een dj een concert af te sluiten, wat ik een erg gaaf initiatief vind.
Maar lekker doet mij maar een peukie. |
;) :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :tongue2
armin is geen "tiesto-wannabe", ze zitten nu eenmaal in dezelfde business!
ps. een gouden raad: stop met roken. is moeilijk, i know maar ik heb het zelf ook een maand geleden gedaan en als ik het kan dan kan iedereen het + het is een PAK goedkoper :p |
|
|
| Chicane |
In het algemeen maakt het vrouwen ook een stuk aantrekkelijker als ze niet roken :D
/me rent heel hard weg |
|
|
| Donna |
Armin zal never aan Tieso kunnen tippen dus als ie slim is istie ook geen tiestowannabee,maar ben bang dat ie moeite heeft om t niet te zijn als je zn moves checked steeds wat later dan Tijs,magoed,heb een paar leuke solo's van hem mogen ervaren en tegenwoordig ben ik zowieso minder van Armin gecharmeerd en tevens ook zn draaien.
Mannen zijn btw een stuk aantrekkelijker als ze hun pik niet in een mierenhoop douwen om zoveel mogelijk mieren tegelijk te kunnen neuken:)
"You can run but you cannot hide":D |
|
|
| eieregooie |
Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy :)
Ben benieuwd wie de andere waren vorige week.
Een vriendin van mij die helemaal DIE HARD Kane addict is afgelopen zomer na de ArenA: "Kane ging wel maar Tiësto was super!"
:D
[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT] |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy :)
[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT] |
Dan heb ik toch echt de krenten uit de pap gehaald! Lucky me! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|