|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Ze mogen heel wat bewaking in gaan schakelen met die idioot grote feesten,like je alles wat er 1 opsteekt eruit kan trappen,dure bedoening :rolleyes:
En dan die matennaaiers allemaal rennen naar die bewaking,"hijjjj heeft gerookt,ik zag t zelluf!!" En gaan ze aanklachten indienen,niet tegen verkrachting,maar verroking,triest |
lol
"ik ging naar het toilet toe en vervolgens kwamen er 3 mannen aan. Ze staken alle 3 een drugsstaaf, u weet wel, een sigaret, aan.
Vervolgens was er nergens meer frisse lucht om naar te happen en ik voelde mij zeer geintimideerd. De rokers schenen er geen aandacht voor te hebben want ze rookte rustig door!!!!" |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dan blijf je toch lekker thuis als je zo bang bent voor schadelijke invloeden van buitenaf!! niemand verplicht je om een discotheek/kroeg/feest te bezoeken. en anders zoek je toch lekker met je andere kleinzerige vriendjes een dischotheek/kroeg/feest op waar niet gerookt wordt. en vergeet dan vooral niet je mondkapje.. wie weet loop je nog een koudje op!! |
| quote: | Originally posted by Donna
Joh,spijt me zeer en klinkt ws weer veel te grof volgens vele mietemeneertjes,maar tering,buiten een aantal goeie om (zoals in elke rotte laag van een samenleving)vind ik de groepering "niet rokers" een vreselijk stel nazi's die hun eigen uberleete gedrag boven dat van een ieder zetten en geneigd zijn rook weg te slaan in met gestrekte arm van onder naar boven..... |
Dan valt die opmerking van Alferox neem ik aan onder de nazi's van het roken? Gaan jullie maar iets anders doen, wij roken hier... |
|
|
| Donna |
| Welnee,niemand hoeft iets anders te doen als ik rook,je mag heus gewoon blijven hoor,en als je weg wilt ga je weg,benk heel makkelijk in en heb geen last van je verder. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dan valt die opmerking van Alferox neem ik aan onder de nazi's van het roken? Gaan jullie maar iets anders doen, wij roken hier... |
ik bén een nazi!!
dat zeg ik helemaal niet.. maar als jij je daadwerkelijk zo bezwaard voelt omdat er op feesten allerlei gevaarlijke praktijken (zoals roken) gebezigd worden, blijf dan thuis zou ik zeggen. niemand verplicht je namelijk om erheen te gaan. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik bén een nazi!!
dat zeg ik helemaal niet.. maar als jij je daadwerkelijk zo bezwaard voelt omdat er op feesten allerlei gevaarlijke praktijken (zoals roken) gebezigd worden, blijf dan thuis zou ik zeggen. niemand verplicht je namelijk om erheen te gaan. |
Aan de andere kant is het zo dat niemand je ooit verplicht heeft om te gaan roken. Aanvaard dan ook de eventuele consequenties als je het wel doet.
Mij maakt het echt niks uit of mensen gaan roken of niet, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is voor mensen die er om allerlei gezondheidsredenen niet tegen kunnen en daarom feestjes/uitgaan laten schieten |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|