|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Hitman
een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch? |
Het ging toch om een rookvrije werkplek? En op een feest werken ook mensen?
Ik zou niet eens weten of er een rookverbod komt voor parties, zoiezo denk ik dat ze dat er nooit doorheen gaan krijgen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Punt 2: ing airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.
Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. |
omdat als iedere tent in Nederland een dikke airco zou hebben half Nederland ziek is na het weekend. Ooit naar Spanje geweest toevallig? Dan weet je dat op de terugweg iedereen last van keelpijn heeft, en verkouden is. Dit komt door de airco. Omdat als je uitgaat je vaak een paar kroegen binnenloopt. airco in airco uit etc...
Leuk idee hoor, maar niet toepasbaar in Nederland. In Mexico doen ze dat omdat het anders 60 graden in die tent zou worden en zo vochtig dat het zweet van het plafond zou vallen.
ik zou het wel relaxed vinden als het roken verboden zou worden in de horeca (vooral in restaurants, dat is zo ing ranzig), maar ik zou niet thuisblijven als het roken in de horeca door zou gaan.
(maar in restaurants mogen ze het van mij direct afschaffen, niets is ranziger dan tijdens je eten opeens een smerige rookgeur in je bek te krijgen die niet van jou is) |
|
|
| Duke2003 |
| ten eerste geloof ik niet dat er een rookverbod komt op feesten maar what if... echt niet dat ze dat kunnen handhaven hoor n beetje tienduizenden mensen watchen waarvan meer dan de helft rookt is onmogelijk. ik vond t gister best irritant, niet alleen stink je maar je krijgt ook die peuken tegen je aan... IT BURNS US |
|
|
| Donna |
Moet je maar uitkijken waar je loopt:)
Iemand zn glas drinken uit zn klauwen lopen omdat je nie oplet is net zo irritant als zo'n zeikerd die met zn blik op oneindig tegen je peuk aan loopt te zaniken,branduh zal je kreng! |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by AlFerox
maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow |
Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|