return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 
Roken op Dance-party's????

Donna
Aan t gas met jou Tim!
Jouw zaad kan zowieso beter niet verspreid worden omdat er anders teveel mongolen rondhuppelen binnen afzienbare tijd,misschien kunnen we ze nog wegroken,lets hope so:D

En ROFL ga jij lekkah je meerokende longen maar voelen,lekkah voor je:)

De wereld wordt steeds slechter en dat komt allemaal door ons rokers,en gelukkig niet door t aantal stijgende nazi aanhangers,moslim beukers,atoombom-addicts,spuitbus******s,straatbevuilers etcetcetc.

Verbeter de wereld en begin lekker bij jezelf en wijs dan pas s naar een ander,stelletje wijsvingerdebielen:)
Eagle`
ik rook ook niet, ma enigste wat ik haat aan dat turken is dat je de volgende dag je kleren wel kunt weggooien.

Nou goed burn them all zou ik zo zeggen :p
Donna
Jij stelt voor om alle turken te verbranden?? Mmmmkay,alle belgen er ook maar bij op de brandstapel dan,lijkt me een lekker flame-mixje:D
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio

en t enige dat ik nog over deze "discussie" wil zeggen is dat we het over dit standpunt toch niet eens worden, en daarom is het mooi dat een wetgeving bepaalde dingen kan afdwingen. Het is gewoon niet houdbaar om roken in openbare gelegenheden te blijven tolereren.

als jullie je kennis van zaken niet op orde hebben, komt er idd nooit een einde aan de discussie!
in openbare gebouwen en ruimten is roken namelijk al jarenlang verboden.
een café/feest/discotheek is géén openbare gelegenheid, daarom kun je roken er niet zo makkelijk verbieden op grond van de argumenten die jullie aanvoeren.

maarja

:rolleyes:
Donna
Dat jij nog de moeite neemt serieus te reageren op die zeikwijven:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland