|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
heb jij een rijbewijs en auto? ik niet,niet omdat ik het niet wil maar dat terzijde. ik ga ook nu niet lopen te janken dat ik merk dat het klimaat bedroevend veranderd mede dankzij de ozonloog die verneukt word door al die uitlaatgassen. Als ik een keer buiten amsterdam ben merk ik dat de lucht daar stukken schoner is. Moeten we nu dan ook maar de auto's afschaffen? |
ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar je kunt een auto toch niet vergelijken met een sigaret. Een auto heeft een functie, het is namelijk een transportmiddel, een transportmiddel waar bijna iedereen gebruik van maakt en van wil maken, hoe Groen-Links stemmer je ook bent.
Een sigaret heeft geen functie, het brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee, je raakt er verslaafd aan en er is een verhoogde kans op kanker, daarbij is er voor je omgeving ook een verhoogde kans op kanker.
Ik snap je punt wel, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Massive84
lekker lullig zeg..
omdat jij op je veertiende of zo stoer deed met je malboro, en raakte verslaafd, moeten niet rokers opeens oprotten van feesten :rolleyes:
dacht het toch niet joh!
waarom blijf jij niet thuis? |
je zou mijn replies eens moeten lezen
hoef je ook niet meer zulke domme posts te plaatsen!
:rolleyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar je kunt een auto toch niet vergelijken met een sigaret. Een auto heeft een functie, het is namelijk een transportmiddel, een transportmiddel waar bijna iedereen gebruik van maakt en van wil maken, hoe Groen-Links stemmer je ook bent.
Een sigaret heeft geen functie, het brengt alleen maar negatieve dingen met zich mee, je raakt er verslaafd aan en er is een verhoogde kans op kanker, daarbij is er voor je omgeving ook een verhoogde kans op kanker.
Ik snap je punt wel, maar je kunt het niet met elkaar vergelijken |
wie de neuk bepaalt wat je met wat "mag" vergelijken???
en wat voor een functie heeft een auto die een fiets,een trein of whatever niet heeft? hij vervoert toch? daar gaat het toch om? maar hij tast ook mijn gezondheid aan. live and let die weet je.
en sigaretten hebben zeker een goede functie,zonder peuken had ik op me werk al 7000000 x de hele toko leeg geschoten van stress |
|
|
| Donna |
Ik rook waar ik me geroepen voel dat te doen en zolang ik geen boete krijg heb ik puur schijt aan degenen die denken te kunnen bepalen wat met wat vergeleken mag worden en wat niet,lekker belangrijk.
Als er niet meer gerookt mag worden zal de maatschappij hiero nog een zware pijp gaan roken (hehehe) want dan zullen er op feesten behoorlijk andere sfeertjes gaan heersen,en zal het in de horeca STUKKEN minder druk en gezellig zijn,stappen rokers na hun maaltijd gelijk op om weg te gaan naar een plaats waar zij hun peukie mogen opsteken en loopt de restauranthouder die paar bakken koffie waar ie winst op maakt weer mis,en zo nog VEEEEEEL meer gevallen waar verlies op geleden gaat worden.
Ik maak me nie druk want there's nothing wrong inside my heaven;)
Blik je bent een enorme loser in mijn ogen maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch;)
Cheers,stel zeikwijven;) |
|
|
| SnuggLe |
Moeilijke discussie dit.
De vergelijkingen slaan nergens op en 'wie dat bepaald of je dit/dat mag vergelijken' is dikke bull Ruub. Tuurlijk mag je dat zelf bepalen, alleen slaan sommige vergelijkingen als een kut op een pedaalemmer (of wat was de uitdrukking ook alsweer? :))
Maar ik vind ook dat ze het niet kunnen doen , dat roken bannen van alles, dus ben het met Alferox/Donna/Rv eens. Maar toch zouden er 'voorwaarden' of weet ik veel wat moeten komen, manieren om je aan de rook te kunnen ontrekken zonder dat je NIET naar een cafe gaat.
Een gulden middenweg dus :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|