return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *

Perry VDV
quote:
Originally posted by Robert
woohoo!
perry o'neil, ik ga denk ik wel :)

hehehehe, ik verwacht niet anders Rob! Sowieso toch al een feestmaand dan ;-)
Heb er zin in! greetz, Perry
Robert
quote:
Originally posted by Perry VDV
hehehehe, ik verwacht niet anders Rob! Sowieso toch al een feestmaand dan ;-)
Heb er zin in! greetz, Perry

idd een feestmaand

kutprog :p
Donna
Sja,dit wil ik eigenlijk gewoon meemaken,en ga er ook mn best voor doen om er te komen.
Onno,ik wist ook echttt nie dat je draaide,ben verBAASD:eyes: :cool: :D Je blijft ook een verrassingsact:)

Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf!:)

En ofcuz,misja en perry zijn beiden knetterlekkere dj's,maar voornaamste is voor mij toch om jullie sets mee te maken:)
tijs08
quote:
Originally posted by Donna

Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf!:)

hahaha :cool:

Ik heb er ook onwijs veel zin! Lijkt me ook super vet om een lekker chill proggy setje neer te zetten for you guys & lovely Donna ;)

Als je naar dit feest kijkt kan je er eigenlijk niks anders van maken dan dat het echt een super feestje gaat worden! Super line-up en zoals het er nu naar uit ziet ook super publiek :tongue2
Perry VDV
Heej daar hebben we Tijs!!!
Wordt zeker een leuk feessie nu ik alle post eens lees!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland