|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
komt anke ook? :toothless |
Ja om jou een :toothless te meppen :p
Nee die weet het nog niet, ze wilde eigenlijk niet meekomen/uitrusten en had geen geld. But who knows... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja om jou een :toothless te meppen :p
Nee die weet het nog niet, ze wilde eigenlijk niet meekomen/uitrusten en had geen geld. But who knows... |
was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo? |
|
|
| Optimus |
| eieregooie wilde/gaat Naar Asta voor Ferry Corsten. Arise ging ook, weet niet wie er met hem meegaan:) Ik ga als het goed is (en als het nog mag:p) met ei en Bram met de auto mee en wat mij betreft is Ferry Corsten ook wel lekker:):cool: |
|
|
| eieregooie |
Yep, de haagse harries rijden met mij mee... Voor Anke is ook nog wel plekkie, en als ik me oma uit de kofferbak haal (don't ask :p) kan ik er daar ook nog wel 3 kwijt :p
Maw, ik zit vol ;)
En idd, afteren met Ferry lijkt me wel een plan :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo? |
Ja daarom stond er bij mij ook een :D achter, dus van mijn kant ook hoor apie ;)
Afteren doe ik niet, ik ga de week erop ook al met Chinees feesten, dus een halve avond is zaterdag wel genoeg :D
Maar serieus, ik ga niet naar de Asta toe.
Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|