return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *

SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
komt anke ook? :toothless

Ja om jou een :toothless te meppen :p

Nee die weet het nog niet, ze wilde eigenlijk niet meekomen/uitrusten en had geen geld. But who knows...
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja om jou een :toothless te meppen :p

Nee die weet het nog niet, ze wilde eigenlijk niet meekomen/uitrusten en had geen geld. But who knows...

was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo?
Optimus
eieregooie wilde/gaat Naar Asta voor Ferry Corsten. Arise ging ook, weet niet wie er met hem meegaan:) Ik ga als het goed is (en als het nog mag:p) met ei en Bram met de auto mee en wat mij betreft is Ferry Corsten ook wel lekker:):cool:
eieregooie
Yep, de haagse harries rijden met mij mee... Voor Anke is ook nog wel plekkie, en als ik me oma uit de kofferbak haal (don't ask :p) kan ik er daar ook nog wel 3 kwijt :p

Maw, ik zit vol ;)

En idd, afteren met Ferry lijkt me wel een plan :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo?

Ja daarom stond er bij mij ook een :D achter, dus van mijn kant ook hoor apie ;)

Afteren doe ik niet, ik ga de week erop ook al met Chinees feesten, dus een halve avond is zaterdag wel genoeg :D
Maar serieus, ik ga niet naar de Asta toe.

Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland