return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *

Ding Chavez
Hey nou ik die avatar van je zie djdavid, jij zit vaak in de stoptrein van nijmegen naar den bosch toch? ;)
Tijd geleden had je nog een black-hole tas maar die is geloof ik ingeruild voor een ander toch? Mocht ik je nog een keer tegenkomen spreek ik je wel ff aan, maar ik hoef niet meer zo vaak naar school dus dat zal wel niet al te snel zijn.

En een Arise in Nijmegen? Als je tegen die tijd nog een dj zoekt voor wat opwarm werkzaamheden van een progressive zaaltje laat het me maar ff weten ;)
ArisE2
[QUOTE]Originally posted by basd
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..

Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
:whip: ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem :(

nog een fotograaf voor jullie eigen site nodig? ik freelance ook :D

Zeur niet Frans, doen we het toch met zijn 2en? Dat had ik al gedacht/gezegd. Deze staat gewoon op mijn naam.... jij maakt al 3x per week foto's, dus zeik niet!:)
franzelare
hap hap hap
basd
quote:
Originally posted by ArisE2
Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..

Top! Ik ben benieuwd.. En met mij nog wel anderen denk ik.. Kolkie in ieder geval vast ook wel :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland