return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM

SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
jajaj zker wel.

wat voor live acts zullen ze boeken?

trouwens onze grote vriend marxman zal wel de mic in zijn handen nemen.

Denk nie veel meer.
Tis maar 8 uur, en Cox doet een extralange set zelf.
Dus 4 uur Cocks, 1 uur michel, 1 uur Steve, 1 uur Johan Cyber, heb je niet veel over :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Denk nie veel meer.
Tis maar 8 uur, en Cox doet een extralange set zelf.
Dus 4 uur Cocks, 1 uur michel, 1 uur Steve, 1 uur Johan Cyber, heb je niet veel over :D

No way man die dj's komen echt niet, ik zou eerder denken aan wat er op de global stage stond op dancevalley (kruse, de hey een vette live act enzo)

Als je hoort welke dj;s hij op ibiza had (laurent garnier, mills :D :D)
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
No way man die dj's komen echt niet, ik zou eerder denken aan wat er op de global stage stond op dancevalley (kruse, de hey een vette live act enzo)

Als je hoort welke dj;s hij op ibiza had (laurent garnier, mills :D :D)

Bij deze denk ik dat Macrec gelijk gaat krijgen, Michel draait op zeker, maar daarnaast zal zeker nog een buitenlandse techno topper staan en wellicht Secret Cinema als live-act, aangezien die een weergaloze set op DV 2003 heeft "gedraaid".

Wellicht draait Cyber wel, maar zeker niet in de Ahoy zelf, wellicht hebben ze diverse stages en daar zal Cyber dan wel zijn.

Maaaaaaaaaaar we zullen het wel zien, binnenkort zal de line-up bekend worden gemaakt. Kijken of er vrienden naar toe gaan en dan ga ik misschien wel. Gezien de locatie twijfel ik nog een beetje, slechte ervaring daaro gehad tijdens een 4-El (ook met Cox). Ben toen tijdens de set van Cox met een zwaar kut-humeur weggegaan, der hing een kutsfeer en kwam in een redelijk vechtpartij terecht. Begrijp UDC dan ook niet dat ze elke keer weer deze schijtlocatie nemen, aangezien er voldoende betere alternatieve zijn.
SnuggLe
MIchel is er zeker wel ja, en ik denk Johan Cyber toch wel, omdat het Carl Cox & Friends is. Johan Cyber is echt een hele grote vriend van ome Karel, dus vandaar.
Maar we zullen wel zien......
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
MIchel is er zeker wel ja, en ik denk Johan Cyber toch wel, omdat het Carl Cox & Friends is. Johan Cyber is echt een hele grote vriend van ome Karel, dus vandaar.
Maar we zullen wel zien......

I know, hij zal ook wel aanwezig zijn, maar ik verwacht niet dattie op hetzelfde podium als ome Cox draait, aangezien Cyber geen techno draait. Op de Cox-stage zal naar mijn idee alleen maar techno worden gedraaid. Als er andere stages zijn, dan zal Cyber zeker ergens anders draaien en tijdens de set van Cox zal Cyber flink op de voorgrond aanwezig zijn op de mainstage. Maar dit is mijn verwachting.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland