|
|
| Eagle` |
- nieuwe gouryella van Ferry indeed :D
- hopelijk Armin, Ferry, Lange en O'bir op AiB fingers crossed :D
- Meer lekkers van Lange,Signum,Pulser, Nic Vegter en Mike Shiver , die laatste was gisteren met Lunation alvast goed bezig :)
- ooit nog is een nieuwe kamaya painters, wat in het verleden stond voor bommen van platen
- nieuwe perpetuous dreamer van armin plz plz plz ;)
- nieuwe motorcycle ?
- remix van corderoy - sweetest dreams is die ooit gereleased
:conf:
- meer M.I.K.E., plastic boy en minder push, vind zen laatse persoonlijk niet echt ongelofelijk
- meer trance feestjes in de buurt, vraag me af zoals als fus vermeld of brussel is burning ooit nog is weerkomt in vorst eigelijk, doubt it.
- misschien es zelf setje neerplanten
- een nieuwe vriendin, wat ik nog meer betwijfel :rolleyes: |
|
|
| cyberia |
-eieren met pasen en speculoos met sinterklaas
...
we zullen wel zien wat 2004 ons brengt,op ons laten afkomenen genieten:tongue3
kpeis ni da brussels is burning gaat terugkomen(alé ja althans toch ni in vorst),onze burgemeesteres (of blijft da burgemeester as't e vrouwelijke is?:toothless )heeft da al verklaard:whip: ge moet weten da 'madam' nefest VN slaapt
maja da sluit ni uit dat ze da ergens anders zoude kunne organiseren,let's say euhm de heysel of de site van tour & taxis:crazy: |
|
|
| Eagle` |
heysel, zou subliem zijn.
Zeg sebba ga ze ne schup onder haar k***** geven, eeuh gaat moeilijk, geef ze in ieder geval ne schup :p |
|
|
| Miss Z |
als je het mij vraagt: nog meer ellende... :nervous:
mah hopelijk ook vele lekkere tunes :D om al die ellende te vergeten! ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Aja nog iets: ik ga pvd minstens één keer op een feesje zien! *hopelijk* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|